لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال اضافه شدن Touch ID و Apple Pay به لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی اپل

احتمال اضافه شدن Touch ID و Apple Pay به لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی اپل

بر اساس شایعاتی که بتازگی در سایت تایوانی Apple.club.tw منتشر شده است، احتمال دارد که نسل آینده مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو، Magic Mouse و Magic Trackpad از شناساگر لمسی (Touch ID) بهره مند شود.

بر اساس منابع این گزارش، اسکنر اثر انگشت برای مک‌بوک در بالای Trackpad قرار خواهد داشت و برای کاربران مک دستکتاپ نیز مستقیما درون Magic Mouse و Magic Trackpad جایگذاری خواهد شد. اضافه شدن Touch ID به مک‌بوک‌ها و دیگر اجزای کامپیوترهای رومیزی این امکان را برای اپل فراهم می‌سازد تا تکنولوژی پرداخت خود را نیز از دستگاههای آبقون به لپ‌تاپ‌ها و سیستمهای مک گسترش دهند. در حال حاضر تکنولوژی پرداخت اپل محدود به گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس است و پس از عرضه ساعت اپل با آیفون 5S، آیفون 5C و آیفون 5 نیز سازگار خواهد شد. البته در این میان موانعی وجود دارد که امکان تحقق یافتن این شایعه را کاهش می‌دهد. نخست اینکه فضای کمی در بالای Trackpad مک‌بوک‌ها بخصوص نسخه 12 اینچی آن برای قرار دادن Touch ID وجود دارد. همچنین همگام سازی Touch ID با Magic Mouse و Magic Trackpad نیز بدلیل برخی مسائل امنیتی دارای پیچیدگی‌هایی است. مسلما در صورت صحت داشتن این خبر، اضافه شدن Touch ID به دستگاههای ذکر شده میتواند یک بروزرسانی بسیار خوب برای آنها طلقی شود که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و با استفاده از شناساکر لمسی وارد دستگاه خود شوند و یا با این سیستم خریدهای آیتیونز خود را تائید کرده و یا همچون iOS به تقویت برخی از نرم افزارهای خود از طریق قراردان سیستم Touch ID بر روی آنها پرداخته و در نتیجه امنیت دستگاه تا حد زیادی بالا خواهد رفت. سایت Apple.Club.tw پیش از این اطلاعات قابل اعتمادی را در خصوص برنامه‌های آینده اپل به اشتراک گذاشته است و برای مثال تصاویری را از برخی قطعات محصولات آینده اپل همچون آیفون 6 و آیپد ایر 2 منتشر کرده است. در هر صورت تا انتشار اطلاعات جدید در خصوص این خبر، فعلا این موضوع در حد شایعه باقی خواهد ماند.. انتظار می‌رود که نسخه‌های جدید مک‌بوک ایر غیر تینا تا اواخر ماه فوریه و یا اواسط ماه آینده و همچنین مک بوک ایر رتینا نیز در اواسط سال 2015 عرضه شوند.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420