لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل از توسعه دهندگان مطرح برای آماده سازی نرم افزارهای ساعت اپل تا دو هفته آینده

درخواست اپل از توسعه دهندگان مطرح برای آماده سازی نرم افزارهای ساعت اپل تا دو هفته آینده

بر اساس گزارش MacRomurs، اپل از برخی توسعه دهندگان معروف و رده بالا درخواست کرده تا نرم افزارهای سازگار با ساعت اپل را تا دو هفته آینده آماده کنند. ظاهرا اپل از یکی از بزگترین شرکای سرویس Apple Pay نیز درخواست کرده که نرم افزار iOS خود را با پشتیبانی از WatchKit برای عرضه در فروشگاه ابزارک در تاریخ 12 فوریه آماده کند. هنوز مشخص نیست که اپل به چه تعداد از توسعه دهندگان و به چه منظوری درخواست داده است ولی احتمال می‌رود که دلیل این درخواست تست برخی از نرم افزارها توسط کاربران این شرکت پیش از عرضه این محصول باشد. ظاهرا دلیل این کار محاسبه دقیق میزان شارژ باتری ساعت اپل در هنگام استفاده از نرم افزارهایی به غیر از نرم افزارهای ساخت خود شرکت اپل می‌باشد. در حال حاضر چندین کارمند شرکت اپل ساعت اپل را بصورت روزانه در دست می‌کنند تا پیش از عرضه عمومی آن به شکل روزمره از آن استفاده کرده و آخرین اشکالات فنی و نرم افزاری آن را مرتفع کنند. احتمال دیگر نیز این است که اپل قصد دارد تا با آماده سازی نرم افزارهای این توسعه دهندگان در کنفرانسی از اجرای آنها بر روی ساعت اپل رونمایی کنند. همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بودد سرویس پرداخت اپل (Apple Pay) یکی از کارکردهای اصلی ساعت اپل به شمار می‌آید که امکان پرداخت را مستقیما از طریق ساعت فراهم خواهد کرد. تیم کوک دهفته گذشته در خلال جلسه اعلام میزان سود محصولات اپل در سه ماهه پایانی سال 2014 اعلام کرد که روند تولید ساعت اپل طبق برنامه پیش می‌رود و این دستگاه در ماه آپریل عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این محصول بطور دقیق مشخص نشده است ولی به احتمال فراوان قیمت پایه آن 350 دلار خواهد بود.

سیبنامه

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373