لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایندگی‌های اپل نمایشگاه آثار هنری می‌شوند

نمایندگی‌های اپل نمایشگاه آثار هنری می‌شوند

شرکت اپل برای پروژه بازاریابی جدیدش «چیز جدیدی را شروع کنید» (Start Something New) به ۱۲ هنرمند برای خلق آثار هنری سفارش کار داده است آن‌ها را در نمایندگی‌هایش به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش «اِی.پی» این آثار هنری در نمایندگی‌های اپل در سراسر آمریکا به نمایش گذاشته می‌شوند تا مشتریان را تشویق به کشف خلاقیت درونی خود کنند.

این 12 هنرمند که در مراحل مختلفی حرفه هنری خود هستند، همگی از محصولات مختلف اپل برای خلق آثار خود استفاده می‌کنند؛ «آستین مان» عکاس سفری از یک آیفون 6 برای گرفتن عکس‌های پانورامیک رویاگونه استفاده می‌کند: “در صنعتی مثل عکاسی، وقتی شما کار خود را آغار می‌کنید، همیشه به دنبال ابزار و وسیله هستید. استفاده از یک آیفون مردم را تشویق می‌کند که از تمرکز به روی خرید وسیله و ابزار خودداری کنند.”

رز هال، نقاش، بعد از کشف اپلیکیشن «قلموها»(Brushes)، استفاده از رنگ و بوم را کنار گذاشته و حالا فقط برروی آیپد خود نقاشی می‌کند. او می‌گوید که کار برروی آپید را بیشتر کار با کامپیوتر دوست دارد: “چیزی که من در مورد کار با این اپ دوست دارم این است که هیچ سختی ندارد و مثل این نیست که باید با کامپیوتر جنگید تا اثر هنری خلق کرد. من حس می‌کنم که به کارم متصل هستم و ارتباط دارم.”

الیستر تیلور-یانگ، عکاسی که برای برندهای مد و لباسی چون آرمانی و فندی کار کرده، از آیفون 6 استفاده می‌کند تا تصاویری از مناظر شهری در هوای بارانی ثبت کند و پروژه هنری او «کاشیکاری بلوری»(Crystal Mosaic) نام دارد. این هنرمند استفاده از آیفون را در سال 2007 که این محصول برای اولین بار عرضه شد، آغاز کرد. او می‌گوید: “وقتی که این تلفن همراه را برای اولین بار به دست گرفتم با آن عکاسی را شروع کردم، مرا به یاد زمان اختراع عکاسی انداخت. نمی‌توانستم فوکوس و یا مدت زمان نوردهی را تنظیم کنم؛ فقط چیزی می‌دیدم و عکس می‌گرفتم.”

کیفیت دوربین‌های تلفن‌های همراه اپل از سال 2007 پیشرفت چشمگیری داشته، و شاید این موضوع که هر کسی با در دست داشتن آن‌ها می‌تواند به یک عکاس خلاق تبدیل شود، چیزی است که اپل در پروژه جدیدش به دنبال آن است.

 

16128-2-footofan_com.jpg

16128-3-footofan_com.jpg

 

footofan

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373