لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین جزئیات از ساعت اپل/AppleWatch به همراه ویدئو تبلیغاتی

آخرین جزئیات از ساعت اپل/AppleWatch به همراه ویدئو تبلیغاتی

چندهفته پیش اپل بخش مربوط به اپل واچ را در وب‌سایت خود به روز رسانی کرد و اطلاعات جدیدی در مورد نحوه کار این ساعت هوشمند و سیستم‌عامل‌ آن به سایت اضافه کرد که از جمله این اطلاعات می‌توان به ویژگی‌های مربوط به سلامت کاربر، زمان گیری و امکان ارسال و دریافت پیام‌ها اشاره کرد.

صفحه مربوط به اپل واچ در سایت اپل حالا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد سیستم‌عامل اپل واچ و همین طور شیوه‌ مورد نظر اپل برای استفاده از این دیوایس در اختیار ما قرار می‌دهد، گرچه بسیاری از اطلاعات اضافه شده به این صفحه در واقع ترکیبی است از اطلاعاتی که قبلا در بخش‌های Overview و Features نشان داده می‌شد.

در بخش Timekeeping ویژگی‌ای وجود دارد به اسم Complications. اپل این اصطلاح را از شرکت‌های سازنده ساعت‌های مچی قرض گرفته است تا بیان کند که در برخی از طرح‌های ساعت‌ها در اپل واچ یک سری ویژگی فرعی وجود دارد که می‌توان به ساعت اضافه کرد. به عنوان مثال کاربر می‌تواند طبق سلیقه خود اطلاعاتی مثل وضع آب و هوا، کارهای روزانه و یا اوضاع بازار سهام را به گوشه‌های مختلف ساعت آنالوگ یا دیجیتال اپل واچ اضافه کند. ضمن اینکه با تپ کردن روی هر کدام از این Complicationها، کاربر به اپ مربوطه هدایت می‌شود.

علاوه بر این در همان بخش Timekeeping یک مجموعه از طرح‌های موجود برای ساعت همراه با توضیحات مربوطه وجود دارد. قبل از این به روز رسانی، اپل این طرح‌ها را در قالب گرافیکی نشان می‌داد ولی به جزئیات هر طرح نمی‌پرداخت.

از سوی دیگر اپل در طراحی جدید صفحه اپل واچ، قابلیت‌ Sketch را به صورت گرافیکی به تصویر می‌کشد. ویژگی Sketch به کاربران اپل واچ اجازه می‌دهد که روی صفحه نمایش طرح‌های ساده‌ای بکشند و در قالب پیام این طرح‌ها را به مخاطب مورد نظر خود ارسال کنند. اپل در بخش ارتباطات اپل واچ همچنین ویژگی Tap را معرفی می‌کند که می‌توان با تپ کردن روی صفحه نمایش اپل واچ به دیگران پیام‌‌های لمسی ارسال کرد، همین طور ویژگی Heartbeat که می‌توان از طریق آن یه کمک سنسورهای اپل واچ، ضربان قلب خود را در قالب پیام به دیگران ارسال کرد. گرافیک‌هایی هم برای معرفی ویژگی‌های ارسال پیام متنی و تماس تلفنی به سایت اضافه شده.

در کنار تمام این موارد، اپل حالا با جزئیات بیشتری به ویژگی‌های سلامت و ورزش موجود در اپل واچ پرداخته و به طور کامل در مورد گام شمار، ردیاب حرکت و هماهنگ کردن اطلاعات سلامت کاربر با آیدیواس‌ها توضیح داده است. گرافیک‌های موجود در این بخش، عملکرد اپ‌هایی مثل Move، Exercise و Stand را به تصویر می‌کشد. 

پیش‌بینی می‌شود که اپل واچ در سال ۲۰۱۵ برای فروش عرضه شود.

{media load=media,id=367,width=700px,align=center,display=inline}

 

منبع: AppleInsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373