لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راه یابی اپل پی پمپ گازهای زنجیره‌ای شِورِن در ۲۰۱۵

راه یابی اپل پی پمپ گازهای زنجیره‌ای شِورِن در ۲۰۱۵

به گزارش رسانه‌های آنلاین 9to5mac.com شرکت نفتی چند ملیتی شِورِن (Chevron) در نظر دارد؛ در سال ۲۰۱۵، اپل پی را در ایستگاه های پمپ بنزین تحت مالکیت خود، پشتیبانی کند.

با توجه به این منبع خبری، شرکت شِورِن به تازگی اپل پی را در جایگاه های خود راه اندازی کرده است و از ماه اکتبر امکان پرداخت با گوشی های اپل در این فروشگاه ها فراهم شده است.

شرکت شِورِن در ماه اکتبر و همزمان با راه اندازی اپل پی در جایگاه هایش، برنامه های خود را در ارتباط با پشتیبانی اپل پی و یک پارچه سازی آن در ایستگاه های پمپ بنزین در سال 2015، اعلام کرده بود.

 شرکت اپل نیز فروشگاه های Extra Mile  و Texaco که متعلق به شرکت شورون است را به عنوان شرکای خود اعلام کرده است. اخبار شرکت شِورِن حاکی از تعهدی است که این شرکت برای راه اندازی سرویس پرداخت اپل پی در سال 2015 دارد و قابلیت در دسترس بودن این سرویس پرداخت را افزایش می دهد.

بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و بخش های تجاری دیگر نیز از ماه اکتبر امکان پذیرش اپل پی را به صندوق های خود افزوده اند. بعضی از آن ها عبارتند از : مک دونالد، پانرا برد، والگرینز و غیره. از آن پس، اپل پی، شرکت های دیگری مانند Winn-Dixie/Bi-Lo، Satples و استادیوم های ورزشی بیسبال را برای جام جهانی 2014 را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است.

در حال حاضر، اپل پی محدود به کاربران iPhone 6 و iPhone 6 plus در ایالات متحده بوده و تمایل خود برای گسترش این سرویس به اروپا، خاورمیانه، هند و آفریقا را نیز نشان داده است.footofan

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373