لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال عرضه ساعت اپل تا دو ماه آینده

احتمال عرضه ساعت اپل تا دو ماه آینده

بر اساس گزارش جدید سایت 9to5mac اپل قصد دارد که ساعت خود را بین ماههای فوریه و مارس عرضه کند. بر اساس این گزارش اپل اپل کار بر روی بخش نرم افزاری این محصول را به پایان رسانده است و به احتمال زیاد کار عرضه ساعت اپل در ایالات متحده از اواخر مارس آغاز خواهد شد.

اپل تابحال هیچ زمان مشخصی برای عرضه این محصول موردانتظار ارائه نکرده است و تنها اعلام کرده است که اوایل 2015 زمان عرضه ساعت اپل خواهد بود. در پیامی تصویری در نوامبر سال گدشته، آنجلا آرنتس مدیر بخش خرده فروشی اپل به کارمندان این شرکت  اعلام کرده که این محصول در بهار عرضه خواهد شد.

مارک گرمن نویسنده این خبر متذکر شده است که هر گونه مشکلات غیر قابل انتظار در پروسه آماده سازی سخت افزاری و یا نرم افزاری محصول در این مدت ممکن است که کار عرضه را به تعویق بیاندازد ولی در حال حاضر برنامه اپل برای عرضه این محصول در ماه مارس است. همچنین بر اساس شنیده‌ها اپل قصد دارد که یک دوره آموزشی کامل را برای فروشندگان خود در فروشگاههای این شرکت برگزار کند تا بطور کامل برای عرضه این محصول به مشتریان آماده شوند.

همانطور که در جریان هستید در خلال کنفرانس مطبوعاتی در ماه سپتامبر، اپل از ساعت خود رونمایی کرد. این محصول دارای سنسور داخلی ضربان قلب بوده و قابلیت همگام سازی با دستگاههای iOS را دارد. همچنین مدلهای مختلفی از این ساعت نیز عرضه خواهد شد که قیمت پایه آن 350 دلار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373