لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برترین نرم افزارهای عکسبرداری و ویرایش عکس سال 2014

برترین نرم افزارهای عکسبرداری و ویرایش عکس سال 2014

رفته رفته به پایان سال 2014 نزدیک می‌شویم و سایتهای مختلف اقدام به انتشار برترینها در زمینه‌های مختلف می‌پردازند. در زمینه نرم افزارهای iOS نیز امسال سال بسیار پرباری بود و نرم افزارهای بسیار خوبی عرضه شدند.

در این مقاله قصد داریم که نگاهی به برترین نرم افزارهای عکس و ویرایش تصاویر در سال 2014 بپردازیم. در زمینه نرم افزاهای تخصصی عکسبرداری امسال شاهد نرم افازرهای زیادی بودیم که بسیار کاربردی و موفق بودند ولی در اینجا به 4 مورد از برترین آنها اشاره می‌‌کنیم.

Pixelmator

pixelmator.jpg

اپل با عرضه آیپد ایر 2 در واقع سریعترین تبلت بازار را معرفی کرد. این محصول با بهره گیری از پردازشگری قدرتمند، گرافیک بسیار بالا و رم 2 گیگابایتی، شرکت Pixelmator Team که تا پیش از این نرم افزار ویرایش تصویر بسیار موفقی را برای مک منتشر کرده بودند را متقاعد کرد که زمان عرضه یک نرم افزار تخصصی برای iOS و مشخصا برای آیپد فرا رسیده است. بنابراین Pixelmator  به این ترتیب راه خود را به آیپد پیدا کرد. این نرم افزار تخصصی با امکانات کامل و ویژگیهایی فراوان کامل‌ترین و بهترین نرم افزار ویرایش در سال 2014 است. این نرم افازر چیزی فازتر از یک ابزار با چند فیلتر مختلف است و قابلیت ویرایش لایه‌ای، پشتیبانی از فایلهای PS و … را دارد. با استفاده از ابزارهای مختلف ان نرم افزار می‌توانید تصاویر مختلفی را خلق کنید ویا بصورت حرفه‌ای ویرایش کنید وهمچنین می‌توانید پروژه خود را در iCloud ذخیره و ادامه کار را در مک و یا ویندوز پی بگیرید.

لینک دانلود از اپ استور

 

 

Manual

manual.jpg

فوکوس اصلی ترین شاخصه و تمرکز این نرم افزار است. Manual یک نرم افزار ویرایشی نیست و کار آن کمک به کاربران برای کنترل بیشتر بر عمق تصاویر، قدرت تصویربرداری در شرایط ویژه مانند نور کم و همچنین گرمای رنگهای تصاویر گرفته شده است. می‌توانید با استفاده از نواری که در صفحه وجود دارد میزان فوکوس تصاویر را به میزان دلخواه تنظیم کنید و مشخص کنید که کدام قسمت تصویر را قصد دارید روشنایی بیشتری ببخشید. همچنین ابزارهای گرمادهی به رنگ Manula نیز امکان عکسبرداری با کیفیت در تاریکی را به خوبی فراهم می‌کند.

لینک دانلود از اپ استور

 

Hyperlapse

hyperlapse.jpg

این نرم افزار ساخته اینستاگرام است و کار آن تثبیت ویدیوهای متحرک time lapse و افزایش کیفیت این دست ویدیوها است. Hyperlapse با استفاده از ژیروسکوپ و سرعت سنج آیفون لرزشها و تار شدگی های احتمالی را که هنگام راه رفتن و فیلمبرداری کلیپهابی time lapse به وجود می‌آید را گرفته و تصاویری تمیز و با کیفیت را خلق می‌کند. یکی از مشکلات فیلمبرداری با گوشی لرزشهایی است که بصورت طبیعی هنگام فیلمبرداری صورت می‌گیرد و Hyperlapse برای رفع این مشکل منتشر شده است.

لینک دانلود از اپ استورلینک دانلود از اپ استور

 

 

+ Camera

camera-.jpg

به عنوان آخرین نرم افزار+ Camera را بعنوان یکی از برترین نرم افزار تصویربرداری iOS معرفی می‌کنیم. + Camera امکان کنترل بسیار گسترده را بر عملکردهای مختلف همچون تعادل تصاویر، فوکوس، روشنایی و … را می‌دهدو تمامی این امکانات پیش از این است که عکس را بگیرید. وجود فیلترهای متنوع و امکانات ویرایشی بسیار عالی در کنار کاربرد اسان + Camera را به نرم افزاری کاربردی و موفق تبدیل کرده است.

لینک دانلود از اپ استور

نرم افزارهای دیگری نیز در سال 2014 عرضه شدند که عملکرد بسیار خوبی داشتند: VSCO Cam، PhotoshopTouch,  Pro HDR، Afterlight و… از جمله این نرم افزارها هستند. اگر نرم افزار خوبی دیگری می‌شناسید آنها را معرفی کنید.

 

sibname

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420