لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیپد ایر پلاس با پردازنده A9 در اواسط سال 2015 ؟

عرضه آیپد ایر پلاس با پردازنده A9 در اواسط سال 2015 ؟

مجله ژاپنی Mac Fan  شماتیکی را منتشر کرده است که در آن طراحی احتمالی تبلت آینده اپل با نام iPad Pro یا iPad Air Plus و همچنین برخی اطلاعات در خصوص این محصول آورده شده است. این گزارش در سایت مطرح ژاپنی Mac Otajara نیز به اشتراک گذاشته شده است.

در این گزارش آورده شده است که این تبلت جدید دارای صفحه نمایش 12.2 اینچی  و ابعاد 7*220.8*305.31 میلی متر است که مشابه ابعادی است که در شایعات اخیر در خصوص تبلت آینده اپل عنوان شده است. در بسیاری از اخبار و شایعات اندازه صفحه نمایش آیپد جدید 12.9 تخمین زده شده است ولی سایت Mac Otakara برای چندمین بار است که بر اندازه 12.2 اینچی تاکید می‌کند.

از دیگر اطلاعاتی که در این گزارش آورده شده است ادعای Mac Fan بر استفاده از پردازنده A9 در آیپد پرو با آیپد ایر پلاس است. تابحال در هیچ یک از اخبار مربوط به آیپد اسمی از پردازنده جدید A9 آورده نشده است و در شایعات قبلی نیز عنوان شده بود که در آیپد آینده نیز از پردازنده A8X که در آیپد ایر 2 معرفی شده بود استفاده خواهد شد. علاوه بر پردازنده گفته شده است که آیپد جدید دارای دو اسپیکر در بالا و پایین دستگاه است تا صدای استریوی ارتقا یافته‌ای را فراهم کند ولی از نظر طراحی ظاهرا این محصول تغییر آنچنانی نسبت به آیپد پرو 2 و آیپد مینی نخواهد داشت.

Mac Fan همچنین معتقد است که اپل مشغول کار بر روی آیپد مینی 4 است که این محصول نیز از پردازنده A8X بهره خواهد برد. طراحی آیپد مینی 4 نیز بسیار بازیک و تقریبا نزدیک به ایپد ایر خواهد بود. این مجله ژاپنی مدعی است که با عرضه آیپد مینی 4 اپل تولید آیپد مینی و ایپد مینی 3 را متوقف خواهد کرد.

زمان عرضه احتمالی تبیت جدید اپل بین ماههای آپریل و ژوئن 2015 تخمین زده شده است. که همان تاریخی است که پیش از این نیز در خصوص آیپد پرو پیش بینی شده بود.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420