لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یاهو و مایکروسافت بدنبال جایگزینی به جای گوگل بعنوان موتور جستجوی پیش فرض iOS و مک

یاهو و مایکروسافت بدنبال جایگزینی به جای گوگل بعنوان موتور جستجوی پیش فرض iOS و مک

 

اپل در سال 2010 قراردادش با شرکت گوگل را به منظور همکاری این شرکت با مرورگر سافاری اپل در زمینه موتور جستجو و نقشه تمدید کرد، ولی بر اساس گزارشات با اتمام این قرارداد در سال 2015 دو شرکت مایکروسافت و یاهو بدنبال این هستند که نظر اپل را برای امضای قرارداد و رسیدن به موتور جستجوی پیش فرض سافاری جلب کنند.

بر اساس گزارش Information هر دو شرکت یاهو و مایکروسافت در حال خاضر روابطی را با اپل دارند، باهو داده‌های بازار بورس را برای iOS فراهم می‌کند و مایکروسافت نیز از دستیار صوتی Siri در مرورگر Bing برای اپل استفاده می‌کند. مدیران اجرایی هر دو شرکت عنوان کردند که تماسهایی را با ادی کیو نائب رئس ارشد بخش نرم افزار و سرویس برای رسیدن برای توافق بر سر جایگزینی گوگل بعنوان سرویس ارائه دهنده موتور جستجو برای iOS و مک برقرار کردند. البته هنوز مشخص نیست که اپل قصد جایگزینی گوگل  را دارد و یا دوباره ثرارداد خود با این شرکت را تمدید خواهد کرد.

یاهو پیش از این نیز یرای گسترش همکاری در زمینه موبایل با اپل تلاش کرده بود ولی نتیجه کاملا برعکس شد، زیرا اپل با حذف سرویس آب و هوای یاهو از iOS 8 اطلاعات اب و هوای را مستقیما از شبکه آب و هوا دریافت می‌کند. همچنین یاهو نیز رای جلب رضایت اپل به منظور تبدیل شدن به موتور جستجوی پیش فرض iOS تلاشهای زیادی را برای ارتقای موتور جستجوی موبایل خود انجام داده است ولی اپل هنوز تصمیمی بر جایگزین کردن گوگل نگرفته است و همچنین هنوز چند ماه از قرارداد این دو شرکت باقی مانده است.

مایکروسافت نز در سال 2010 با موتر جستجوی Bing یکی از گرینه‎های اصلی اپل بود ولی این شرکت تصمیم به تمدید قرارداد با گوگل گرفت. گفته می‌شود گوگل برای ارائه سرویس خود سالانه مبلغ یک میلیارد دلار دریافت می‌کند.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373