لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت پخش ویدیوهای 4K، ویژگی مخفی دستگاههای دارای پردازنده A8 ؟

قابلیت پخش ویدیوهای 4K، ویژگی مخفی دستگاههای دارای پردازنده A8 ؟

اپل بزرگترین صفحه نمایش با بهترین وضوح تصویری که تابحال ساخته است را با عرضه آیفون 6 پلاس ارائه کرد. و در حالیکه وضوح تصویر 1080*1920 این گوشی برای اجرای ویدیوهای  1080P فول HD بسیار مناسب است، به تازگی مشخص شده است که ظاهرار اپل قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت 4K را نیز بدون اینکه به مشتریان و عموم اعلام کرده باشد در این دستگاه قرار داده است.

بر اساس گزارشات گفته می‌شود که آیفون 6، آیفون 6 پلاس و آیپد ایر 2 به لطف پردازنده‌های جدید A8 همگی از 4K پشتیبانی می‌کنند. البته اپل قابلیت پخش ویدیوهای 4K را در لیست ویژگیهای این محصولات قرار نداده است، اما در ویدیویی که توسعه دهندگان نرم افزار WALTR چند روز پیش پخش کرده بودن پخش ویدیوی 4K در آیفون 6 اثبات شده است.

با تحقیقاتی که صورت گرفته مشخص شده است امکان پخش شدن ویدویهای 4K در دستگاههای دارای پردازنده A8 وجود دارد. به این صورت که ویدیوهای با کدک H.264 به راحتی پخش میشوند در حالیکه ویدیوهای با فرمت MOV و AVI کمی در هنگام پخش لگ دارند.

 

البته به دلیل آنکه آیتونز همگام سازی ویدیوهای 4K را پشتیبانی نمی‌کند ارسال این ویدها در گوشی و تبلت کمی دشوار است ولی نرم افزارهایی همچون iMazing و WALTR وجود دارند که امکان ارسال این فایلها به دستگاه را فراهم می‌کند.

پشتیبانی از ویدویهای 4K چندان برای دو آیفون جدید کارآمد نیست، زیرا وضوح صفحه 750*1334 , 1080*1920 این دو محصول نمی‌تواند وضوح تصویر فوق HD یک فایل ویدیویی با وضوح 4000 را به خوبی نمایش دهد.  ولی با نگاهی به محصولات آینده و اخباری که در خصوص این محصولات به گوش می‌رسد می‌توان دریافت که اپل مطمئنا بر روی ویژگی پخش فایلهای 4K حساب ویژه‌ای باز کرده است. برای مثال از همین حالا شنیده می‌شود که دوربین آیفون 7 ارتقای بسیار بزرگی خواهد یافت و احتمالا قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری 4K را پیدا خواهد کرد. از طرفی دیگر اپل محصولی همچون iMac رتینای 5K را عرضه کرده است که نشان می‌دهد اپل در آینده قصد گسترش این ویژگی را دارد. همچنین پیش بینی می‌شود که این ویژگی در آینده به عنوان یک بروزرسانی به تلویزیون اپل نیز افزوده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373