لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیانیه تیم کوک ، مدیر عامل اپل در خصوص فروش محصولات

بیانیه تیم کوک ، مدیر عامل اپل در خصوص فروش محصولات

ما در سال مالی ۲۰۱۴ موفق شدیم رکورد تازهای را ثبت کنیم ، رکورد بیشترین فروش آیفون با عرضهی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را داشتیم . به لطف نوآوری ما در آیفونها، آیپدها و کامپیوترهای مک در کنار iOS 8 و OS X Yosemite ما خود را برای فروش فوقالعاده قوی در فصل تعطیلات آماده میکنیم. ما همچنین به شدت هیجان زده هستیم تا محصولات سال آینده خود شامل ساعت هوشمند ( اپل واچ ) و دیگر سرویسها و محصولات جدید را عرضه کنیم . 

بعد از ظهر دیروز اپل ، گزارش مالی سه ماه سوم ۲۰۱۴ خود را اعلام کرد . نتایج خیره کننده بودند .

به لطف فروش بالای iPhone و کامپیوترهای مک ، اپل به آمار ۴۲.۱ میلیارد دلار فروش و ۸.۵ میلیارد سود خالص برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ دست یافت که هر دو این ارقام ، رکورد تازه ای برای اپل نسبت به سال پیش محسوب می شود .  به موجب افزایش سود خاص ،  به هر سهم از سهام این شرکت ، ۱.۴۲ دلار سود اختصاص داده میشود . این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱.۱۸ دلار بوده که رشد ۳۷ درصدی را نشان میدهد . 

اپل توانست با فروش ۳۹.۳ میلیون دستگاه ایفون ، ۱۲.۳ میلون آیپد ، ۲.۶ میلیون آیپاد و ۵.۵ میلیون کامپیوتر مک به این آمار و ارقام دست یابد که دلیل آن ، موفقیت چشم گیر در فروش ایفون ۶ و ۶ پلاس و افزایش تقاضا برای کامپیوترهای مک این شرکت نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۳ می باشد . انتظار میرود با معرفی آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳، در انتهای ۲۰۱۴ باز هم شاهد افزایش فروش تبلتهای اپل باشیم .

 

نکته جاب این است که تبلیغات منفی برای محصولات این شرکت نیز نتوانست مانع ثبت رکوردهای فروش برای آیفونها شود تا اپل یک فصل مالی شگفت انگیز را پشت سر بگذارد. آیفونهای اپل سریعترین آمار فروش در بین کل محصولات آیتی دنیا را در اختیار دارند. اپل موفق شد تنها در سه روز ابتدایی عرضهی این محصولات به فروش خیرهکنندهی ۱۰ میلیون دستگاه دست یابد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420