لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آیدی رایگان | آموزش ساخت اپل آیدی ۲۰۲۱ رایگان

اپل آیدی رایگان | آموزش ساخت اپل آیدی ۲۰۲۱ رایگان

اپل آیدی | ساخت اپل آیدی ۲۰۲۱ رایگان ✦ چگونه اپل ایدی رایگان بسازیم ✦ آموزش ساخت اپل آیدی با کامپیوتر از طریق سایت اپل✦ ساخت اپل آیدی بدون آیتونز با گوشی ایفون

اگر تجربه استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل را داشته باشید، حتماً میدانید که اپل ایدی یکی از موارد ضروری و اصلی برای استفاده روزمره از دستگاه‌ها است. به طور کل اپل ایدی یک حساب کاربری منحصر به فرد است که هر کاربری باید آن را داشته باشد تا بتواند از سرویس‌های نرم افزاری و محصولات سخت افزاری اپل نظیر آیفون آیپد آیپاد تاچ و کامپیوترهای مک استفاده کند.

به طور کل استفاده از تمامی محصولات اپل مستلزم به همراه داشتن اپل آیدی است. هر کاربر باید یک اپل ایدی یکتا برای خودش را داشته باشد و آن را روی ایمیل رسمی خودش تنظیم کرده باشد. به همین دلیل، هر کاربر جدیدی که برای اولین بار استفاده از یکی از محصولات اپل را تجربه می‌کند، باید حتماً اپل آیدی اختصاصی خودش را تهیه کند. 

www.giftcardstore.ir

ساخت اپل آیدی رایگان

 به طور کل، ساخت اپل آیدی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. تمامی کاربران در سراسر دنیا اپل ایدی را به صورت رایگان تهیه می‌کنند. در ایران نیز روند ساخت اپل آیدی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

البته باید ذکر کرد که روند ساخت اپل ایدی در کشور ایران به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها تا حدودی دشوار است؛ به همین دلیل کاربران ایرانی با دردسرهای بسیار زیادی برای ساخت اپل آیدی مواجه می‌شوند. به همین دلیل، بسیاری از مراکز ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل، اقدام به ارائه خدمات ساخت اپل آیدی می‌کنند. در حقیقت هزینه‌ای که کاربران برای ساخت اپل ایدی به مراکز خدماتی پرداخت می‌کنند، شامل اجرت ساخت اپل آیدی می‌شود. شما میتوانید برای خرید اپل آیدی به صفحه خرید اپل آیدی در اِن آی سی مراجعه کنید.

در این میان، باید به دو نکته در مورد خرید اپل ایدی اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

اپل ایدی لزوماً نیازی به گیفت کارت یا کارت اعتباری نظیر مستر کارت یا ویزا ندارد:

بسیاری از افراد سودجو از عدم اطلاع کاربران سو استفاده می‌کنند و معمولاً با ترفندهایی خاص هزینه‌های گزافی را برای ساخت اپل آیدی دریافت می‌کنند. این افراد با شیوه‌هایی نه چندان منصفانه اقدام به متقاعد کردن کاربران برای پرداخت هزینه بیشتر می‌کنند. در اغلب اوقات افراد سودجو اعلام می‌کنند که ساخت اپل آیدی نیاز به گیفت کارت و یا کارت‌های اعتباری نظیر مستر کارت یا ویزا دارد که این مسئله به هیچ وجه صحیح نیست. کاربران می‌توانند بدون نیاز به ارائه هر نوع هزینه‌ای اپل آیدی خود را بسازند.

شرکت اپل و منابع رسمی، به هیچ وجه اپل آیدی کارتی نمی‌فروشند؛ اپل آیدی کارتی غیرمجاز است!​

بسیاری از شرکت‌های خدماتی نامعتبر اقدام به ساخت انبوه اپل آیدی و عرضه آن‌ها روی کارت‌های چاپ شده می‌کنند. این اپل آیدی ها به هیچ وجه معتبر نیستند. مکانیزم ساخت اپل آیدی کارتی به این صورت است که فروشنده آن‌ها ابتدا یک سرور اختصاصی ایمیل را برای مدتی مشخص خریداری می‌کند و به صورت انبوه اقدام به ساخت اپل آیدی می‌کنند. فروشنده این حساب‌های کاربری غیر معتبر، در نهایت اطلاعات آن را در کارت‌هایی مخصوص چاپ می‌کنند و پس از فروش آن‌ها دیگر اقدام به تمدید سرویس ایمیل نمی‌کنند. کما اینکه اطلاعات درج شده در کارت اپل آیدی شامل اطلاعات مربوط به ورود به ایمیل نمی‌شود.

شرکت اپل به صورت دوره‌ای سرور ایمیل‌های مربوط به اپل آیدی‌های ساخته شده را چک می‌کند و در صورت عدم فعالیت سرورها، اپل آیدی ها را مسدود می‌کند. این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا کاربران با دردسرهای بسیاری مواجه شوند. علاوه بر این، برخی دیگر از افراد سودجو به تازگی در بازار اعلام کرده‌اند که به سرورهای ایمیل اپل آیدی کارتی دسترسی دارند و می‌توانند مشکل دستگاه‌ها را برطرف کنند که در مورد صحت ادعای آن‌ها جای شک بسیاری وجود دارد.

به طور کل باید آگاه باشید که اپل آیدی حتماً باید روی ایمیل شخصی شما تنظیم شده باشد و باید اطلاعات این حساب کاربری و ایمیل آن همواره در اختیار خود شما باشد. 

چگونه اپل ایدی رایگان بسازیم

 همان‌طور که گفته شد، ساخت اپل آیدی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. برای ساخت اپل آیدی رایگان می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها، شامل ساخت اپل ایدی آیتونز ویندوز و مک ساخت اپل ایدی از طریق سایت ساخت اپل آیدی با گوشی آیفون و آیپد و نهایتاً ساخت اپل آیدی با گوشی‌های اندرویدی است.

روش ساخت اپل آیدی تقریباً در تمامی مواردی که در بالا اشاره شد مشابه است و لزوماً مجبور استفاده از یک گزینه خاص نخواهید بود. در ادامه روش ساخت اپل ایدی رایگان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ساخت اپل آیدی ۲۰۲۱

روند ساخت اپل آیدی در سال ۲۰۲۱ با چند تغییر کوچک همراه بوده است. برای ساخت اپل آیدی در سال ۲۰۲۱ لزوماً نیازی به مراجعه به نرم افزار آیتونز ندارید و تنها کافی است چند کار ساده را انجام دهید. ساخت اپل آیدی در سال ۲۰۲۱ شامل دو بخش متفاوت می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

مرحله اول: ساخت اپل آیدی از طریق وب سایت رسمی اپل

برای این کار کافی است ابتدا وارد وب سایت appleid.apple.com شده و پس از آن گزینه Create new Account را بزنید.

پاک کردن اپل آیدی از دستگاه مک - طریقه نصب اپل ایدی -اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد ؟ - تغییر سوال امنیتی اپل آیدی- آموزش وریفای کردن تغییر کشور تایید دو مرحله ای اپل ایدی


پس از وارد شدن به صفحه ساخت اپل آیدی، به آسانی اطلاعات خود شامل ایمیل، پسورد انتخابی، تاریخ تولد، سؤالات امنیتی و پاسخ آن‌ها را وارد کنید.نکته مهم: پیش از انجام هر کاری از تمامی اطلاعات وارده را یادداشت کنید. در صورت فراموشی این اطلاعات ممکن است ضرر جبران نشدنی به خاطر قفل شدن اپل آیدی را در آینده متحمل شوید.
یک نکته دیگر: تاریخ تولد دقیق خود را می‌توانید از سایت time.ir و بخش تبدیل تاریخ هجری شمسی (جلالی) به میلادی به دست بیاورید. توصیه می‌شود تا حتماً تاریخ تولد واقعی خود را انتخاب کنید تا در آینده احتمال فراموش شدن آن کاهش یابد و صرفاً با تبدیل تاریخ تولد خود به میلادی بتوانید اطلاعات را بازیابی کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی، یک کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را به صفحه مربوطه وارد کنید.
پس از وارد کردن کد، اپل آیدی شما ساخته می‌شود و حالا می‌توانید مرحله دوم یعنی اکتیو کردن اپل آیدی را انجام دهید.

مرحله دوم: فعال سازی اپل آیدی ساخته شده

برای فعال سازی اپل آیدی ساخته شده کافی است پس از طی کردن مرحله اول، اپل آیدی ساخته شده را در یکی از محصولات تولید شده توسط اپل وارد کنید. شما همچنین می‌توانید از نرم افزار آیتونز نیز استفاده کنید؛ اما الزامی در این زمینه ندارید.
نکته مهم: حتماً پیش از انجام این کار آی پی خود را به آمریکا تغییر دهید. به هیچ وجه از آی پی ایران استفاده نکنید. لازم به ذکر است که استفاده از نرم افزارهای آی پی غیر معتبر باعث عدم امکان فعال سازی اپل آیدی می‌شود.
پس از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی و ورود، یک پیام به شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه Review را بزنید.
پس از زدن گزینه Review باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا روی توافق نامه اپل کلیک کنید و پس از آن Continue را بزنید.
در مرحله بعدی ابتدا Payment Method را روی None قرار داده و پس از آن اقدام به پر کردن آدرس خود بر اساس آدرس آمریکا کنید. گفتنی است که آدرس فیک آمریکا در ادامه این مطلب آمده است.
پس از انجام تمامی موارد یاد شده و انتخاب گزینه Continue اپل آیدی برای شما فعال خواهد شد.نکته مهم: اگر اپل آیدی برای شما فعال نشد و ارور For assistance… را دریافت کردید به منزله آن است که نرم افزار تغییر آی پی شما مناسب نیست و باید آن را تغییر دهید.

ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن – راه حل خرداد 1399

برخی از کاربران در خرداد 1399 با مشکل ساخت اپل آیدی مواجه شده اند. این کاربران اعلام کرده اند که برای ساخت اپل آیدی در وب سایت appleid.apple.com با مشکل وارد کردن شماره تلفن مواجه شده اند.
نکته مهم این است که ساخت اپل آیدی همچنان در خرداد 1399 امکان پذیر است و کاربران میتوانند از روش های دیگر استفاده کنند. 
این روش ها شامل ساخت اپل آیدی با استفاده از آیفون و ساخت اپل آیدی با استفاده از اپلیکیشن Apple Music در اندروید میشود.
کافی است در آیفون، آیپد و گوشی اندرویدی خود، مطابق آنچه در ادامه  این مطلب آمده اقدام به ساخت اپل آیدی کنید. 

ساخت اپل آیدی 2018

به طور کل ساخت اپل آیدی آسان است و لزوماً نیازی به طی کردن فرایند پیچیده‌ای ندارد. در ادامه به آموزش پر استفاده ترین روشی که کاربران برای ساخت اپل آیدی استفاده می‌کنند خواهیم پرداخت:

گفتنی است که این روش برای ساخت اپل ایدی در ویندوز و مک یکسان بوده و نیازی به اعمال تغییرات بر اساس سیستم عامل را ندارد. برای ساخت اپل آیدی مراحل زیر را طی کنید: 

دانلود نرم افزار آیتونز

در قدم اول شما باید نرم افزار آیتیونز را برای ویندوز یا مک خود دانلود و نصب کنید. برای این کار، کافی است به صفحه دانلود آیتونز در وب سایت رسمی اپل بروید و گزینه Download Now را بزنید. پس از پایان یافتن دانلود آیتیونز شما باید آن را روی دستگاه خود نصب کنید و سپس آن را اجرا کنید.

ساخت اپل ایدی با آیتونز​

 پس از نصب آیتونز مراحل زیر را انجام دهید:

1.ابتدا آیتونز را اجرا کنید


2.در نوار بالای نرم افزار بخش Account را پیدا کرده و سپس گزینه Sign in را بزنید

ساخت اپل آیدی

​3. پس از باز شدن باکس Sign in to iTunes Store کافی است گزینه Create Apple ID را بزنید تا وارد صفحه ساخت اپل ایدی شوید

ساخت اپل آیدی

4.در صفحه اول ساخت اپل ایدی، شما باید اطلاعاتی نظیر آدرس ایمیل خودتان و پسورد مورد نظر به همراه کشور مورد نظر خود را وارد کنید. اطلاعات ارائه شده باید به صورت زیر باشد:

ساخت اپل آیدی


-آدرس ایمیل حتماً باید به صورت اختصاصی برای خود شما باشد؛ در غیر این صورت افراد دیگر می‌توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند
-آدرس ایمیل ارائه شده نباید اپل آیدی دیگری روی آن تنظیم شده باشد؛ در غیر این صورت آیتونز اجازه ثبت به شما نمی‌دهد
-پسورد انتخابی شما باید به اندازه کافی پیچیده باشد. این پسورد باید دارای حداقل 8 کاراکتر به همراه شماره، حروف بزرگ و حروف کوچک باشد
-در انتخاب پسورد و تایپ آن دقت کنید چرا که در صورت فراموشی آن، روند بازیابی رمز عبور بسیار دشوار است
-در بخش کشور انتخابی برای ساخت اپل ایدی باید نام کشوری را انتخاب کنید که تصمیم به خرید گیفت کارت آن را دارید.
-کشور انتخابی شما باید با نرم افزار تغییر دهنده آی پی که از آن استفاده می‌کنید یکی باشد. برای مثال اگر United States را انتخاب می‌کنید، حتماً باید آی پی آمریکا (ترجیحاً کالیفرنیا) را انتخاب کنید. آی پی شما علاوه بر کشور، باید با ایالت و شهر شما نیز برابر باشد، چرا که در مراحل بعدی اپل از شما آدرس ایالت و شهر را نیز می‌پرسد. پیش از هرگونه اقدام، به منظور جلوگیری از دردسرهای بعدی، حتماً به وب سایت‌های چک کننده مکان آی پی سر بزنید. whatismyipaddress.com یکی از همین وب سایت‌ها است.

5.پس از وارد کردن اطلاعات، تیک مربوط به بیانیه مشتریان اپل را زده و سپس گزینه Continue را بزنید و به مرحله بعد بروید

6.در این مرحله اپل اطلاعات کلی شما را خواهد پرسید که در ادامه به بررسی تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت:
-Title: عنوان آقا، خانم، دوشیزه و دکتر
-First Name: نام شما
-Last Name: نام خانوادگی شما
-Birthday: تاریخ تولد شما است که باید دقیق وارد شود. اگر تاریخ تولید خودتان به میلادی را نمی‌دانید به وب سایت‌های تبدیل تاریخ نظیر Time.ir مراجعه کرده و تاریخ تولد خود به میلادی را به دست بیاورید. نکته مهم این است که اپل تاریخ تولید شما را در آینده به عنوان یک مسئله امنیتی تلقی می‌کند و آن را از شما می‌پرسد. پس حتماً اطلاعات آن را درست وارد کنید و آن را به یاد خود بسپارید.
-Security Information: که شامل سه سؤال امنیتی است که اپل از شما می‌پرسد. این سؤال‌ها را شما می‌توانید خودتان انتخاب کنید و سپس به آن‌ها پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که این پاسخ‌ها بعدها برای احراز هویت شما لازم است. پس حتماً پاسخ آن‌ها و نحوه تایپ کردن آن‌ها را به خاطر بسپارید.
2.پس از انجام این مرحله Continue را زده و به مرحله پایانی ساخت اپل آیدی بروید.

7.در این صفحه شما باید اطلاعات بیشتری از خود ارائه دهید که شامل موارد زیر می‌شود:
-Payment Method: که شامل انتخاب روش پرداخت شما می‌شود. اگر کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت دارید، می‌توانید در این بخش وارد کنید. اما همان‌طور که در این مطلب اشاره کردیم، شما نیاز به ساخت اپل ایدی به صورت رایگان دارید. به همین دلیل گزینه None را باید انتخاب کنید.
-Billing Address: که شامل یک آدرس حقیقی بر پایه کشور و آی پی است که در مرحله 4 توضیح داده شد. در ادامه یک نمونه کاربردی از این آدرس برای شما ارائه می‌شود که حاوی آدرس آمریکا، ایالت کالیفرنیا، شهر کوپرتینو، خیابان 1 Infinite Loop و دفتر مرکزی شرکت اپل است:Street: 1 Infinite loop
City: CUPERNITO
Province: CA
Zipcode: 95014-2083
Tel: 031 1298567

آدرس دوم نیز مربوط به مکانی در ایالت فلوریدا، شهر میامی است: Street: 9592, Harding Avenue, Surfside
City: Miami
Province: FL
Zipcode: 33154
Tel: 305-8611077


-علاوه بر آدرس فوق، می‌توانید از آدرس‌های دیگر نیز استفاده کنید. اگر تمایل به ساخت اپل ایدی کانادا استرالیا یا هر کشور دیگری غیر از آمریکا را دارید، باید از وب سایت‌های ارائه دهنده هویت‌های جعلی استفاده کنید. وب سایت fakeaddressgenerator.com یکی از پر استفاده ترین همین وب سایت‌ها است.
8.پس از وارد کردن اطلاعات فوق Continue را زده و سپس به مرحله بعد بروید.
9.در مرحله پایانی شما باید هویت ایمیل خودتان را تائید کنید، بر همین اساس، اپل یک ایمیل به آدرس ارائه شده توسط شما ارسال می‌کند و باید کد ارائه شده در آن را در آیتیونز وارد کنید. پس از وارد کردن گزینه تائید را فشار داده و روند ساخت اپل آیدی را به پایان برسانید.


10.تبریک میگوییم اپل آیدی شما ساخته شد! 

 ساخت اپل آیدی 2017

در سال 2017 اپل هنوز بخش اپ استور را از آیتیونز حذف نکرده بود، به همین دلیل، کاربران باید با روشی متفاوت اقدام به ساخت اپل آیدی می‌کردند.

روش کلی ساخت اپل ایدی 2018 تفاوت زیادی با روش امروزی ندارد با این حال دو مرحله از آن با روزش امروزی متفاوت است.

تفاوت اول: در مرحله شماره 2 توضیح داده شده در بالا، به‌جای ورود به Account>Sign in باید وارد بخش اپ استور در آیتیونز شده و سپس یکی از اپلیکیشن‌های رایگان را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Get را بزنید.

تفاوت دوم: در مرحله پایانی یعنی شماره 10 به‌جای وارد کردن کد، باید وارد ایمیل ارسال شده از اپل شده و سپس گزینه Verify Now را بزنید.

این روش برای آیتیونز 12.0 به قبل قابل استفاده است. 

ساخت اپل آیدی با کامپیوتر

ساخت اپل آیدی با کامپیوتر شامل دو روش می‌شود. روش اول ساخت اپل ایدی از طریق آیتونز است که در بالا توضیح داده شد و روش دوم ساخت اپل ایدی با استفاده از طریق سایت است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ساخت اپل آیدی از طریق سایت​

اگر تمایلی به ساخت اپل ایدی با آیتونز ندارید، می‌توانید اقدام به ساخت اپل ایدی از طریق سایت کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
1.وارد صفحه مدیریت اپل آیدی در وب سایت رسمی اپل شوید
2.گزینه Create Your Apple ID را بزنید 

3.در مرحله بعد، یک فرم مقابل شما قرار خواهد گرفت که تمامی موارد آن در بالا توضیح داده شده است. شما باید تمامی این موارد را پر کنید و در نهایت گزینه Continue را بزنید.
4.پس از پر کردن مراحل، اپل ایمیلی حاوی یک کد را برای شما ارسال می‌کند که باید آن را در باکس ادامه ساخت اپل ایدی وارد کنید
5.در نهایت اپل ایدی شما ساخته می‌شود، با این حال باید در اولین لاگین این مدل از اپل ایدی در آیتونز یا دستگاه‌های دیگر، باید اطلاعات مربوط به مرحله شماره 8 را که در بالا توضیح دادیم را وارد کنید. 

ساخت اپل آیدی بدون آیتونز

اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار آیتیونز ندارید و یا کامپیوتر در اختیار ندارید، می‌توانید از یکی از روش‌های دیگری که در این مطلب توضیح داده شده است، استفاده کنید. شما علاوه بر ساخت اپل ایدی با کامپیوتر دارای آیتیونز می‌توانید از آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و همچنین گوشی‌های اندرویدی نیز استفاده کنید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید تا از طریق وب سایت نیز اپل ایدی بسازید. 

آموزش ساخت اپل آیدی بدون محدودیت​

به طور کل ساخت اپل آیدی به روش‌های بالا هیچ گونه محدودیتی ندارد و به همین دلیل شما می‌توانید بدون هیچ دردسری اپل ایدی مورد نظر خود را بسازید.

آموزش ساخت اپل ایدی با آیفون​

برای ساخت اپل آیدی با آیفون کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

1.اپ استور را در آیفون بازکنید
2.به پایین‌ترین قسمت اپ استور بروید و گزینه Sign In را بزنید
3.Create New Apple ID را بزنید
4.مراحل ثبت اطلاعات را که شبیه مراحل 7 و 8 ساخت اپل ایدی با آیتیونز هستند را انجام دهید
5.در نهایت اپل ایدی مورد نظر شما ساخته می‌شود.

هزینه ساخت اپل آیدی 

همان‌طور که گفته شد ساخت اپل ایدی رایگان است و نیاز به هزینه ندارد. با این حال، اگر تمایل به سفارش ساخت اپل ایدی داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش خرید اپل ایدی در وب سایت اپل اِن آی سی با کمترین هزینه ممکن حساب کاربری مورد نظر خود را خریداری کنید. گفتنی است که اپل آیدی‌های ساخته شده توسط اِن آی سی تنها روی ایمیل شخصی شما ساخته می‌شود تا امنیت آن به طور کامل تضمین شود.

 

لاک شدن اپل آیدی | سرویس حذف آیکلاود

اگر اپل آیدی شما لاک شده است و امکان بازیابی رمز آن را از طریق ایمیل نجات را ندارید، نمی‌توانید با ساخت یک اپل آیدی جدید و وارد کردن آن مشکل دستگاه خود را رفع کنید. شما باید پیش از انجام هر کاری ابتدا از سرویس حذف آیکلاود استفاده کنید. خدمات حذف آیکلاود از گوشی‌های آیفون در اِن آی سی ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای اعلام هزینه و دریافت این خدمات با دفتر شرکت تماس بگیرید.

پیشگیری از لاک شدن اپل آیدی کارتی

همان‌طور که تا پیش از این نیز توضیح داده شد، خرید اپل آیدی کارتی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چرا که این اپل آیدی‌ها پس از مدتی قفل می‌شود و امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد یا اینکه روند بسیار دشوار و هزینه بری دارد. بر این اساس اگر روی دستگاه خود اپل آیدی کارتی نصب کرده‌اید؛ حتما پیش از لاک شدن دستگاه اقدام به تغییر ایمیل اصلی این حساب کاربری کنید. برای دریافت این سرویس با دفتر اِن آی سی تماس بگیرید.

باز کردن اپل ایدی با گوشی

روش ساخت اپل آیدی با استفاده از آیفون در بالا توضیح داده شد، با این حال شما می‌توانید از این روش برای ساخت اپل ایدی در آیپد نیز استفاده کنید. همچنین اگر تمایل برای ساخت اپل ایدی با دستگاه‌های اندرویدی دارید می‌توانید به صفحه آموزش ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید مراجعه کنید. 

خرید امن و مطمئن اپل ایدی

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید اپل آیدی و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید اپل آیدی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373