لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساعت اپل با توانایی ذخیره آهنگ و پخش آن

ساعت اپل با توانایی ذخیره آهنگ و پخش آن

اپل امسال در کنار ارائه محصولات آیفون 6 و آیفون 6 پلاس ، ساعت هوشمند خود را نیز معرفی کرد که پیش بینی می شود همچون بقیه گجت های اپل در صدر پرفروش ترین های جهان قرار گیرد . هرساله در کنفرانس اپل توسعه دهندگان علاوه بر توضیح محصول جدید تولیدی لیستی از ویژگی های دستگاه را نیز ارائه می کنند . اما به نظر می رسد محصولات اپل یک ویژگی جالب دارد و آن هم ناتمام بودن امکانات آن است بطوریکه بعد از در دسترس قرار گرفتن محصول و کار با آن پی به این امکانات می برید

ساعت اپل و ذخیره آهنگ

ما می دانیم ساعت اپل ( و بسیاری دیگر گجت های پوشیدنی مشابه ) برای بسیاری از عملکردها باید ارتباطی با یک گوشی هوشمند داشته باشند ! اما بسیاری دیگر از عملکردها نیز می توانند بدون ارتباط بی سیم صورت گیرند . این امکانات مستقل چنان مهمند که چالش بسیاری از شرکت های بزرگ برای ساخت ساعتی مستقل هستند .

اما ویژگی جالب توسط ساعت اپل چیست؟ بله ساعت اپل می تواند در یک ارتباط بلوتوث با هدفون آن موزیک ها را ذخیره کرده و پخش نماید . بدون احتیاج به آیفونی که عملیات پردازش را صورت دهد !

بله بدون احتیاج به هیچ وسیله جانبی دیگر .

در این باره تیم کوک می گوید :

“ساعت اپل برای کامل شدن احتیاج به یک آیفون همراه دارد اما این به آن معنی نیست که این ساعت بدون گوشی هیچ استفاده ای ندارد . شما می توانید با اتصال ساعت به هدفون بلوتوث خود موزیک ها را مدیریت کنید ، آن ها را ذخیره کنید و پخش کنید . ”

اما این خبر چند نکته مهم را فاش می کند . اول اینکه ساعت اپل به مموری داخلی بالایی مجهز است . ( شاید هم به سرویس آی کلود ) دوم اینکه به نظر می رسد ساعت طی روند توسعه از آیفون جدا شود و به یک گجت مستقل تبدیل شود . ( این آرزوی بسیاری از شرکت هاست ) .

آیا در روزهای آینده شاهد تحولات بیشتری در صنعت ساعت سازی هستیم و ام آیا ساعت اپل هنوز هم ویژگی های پنهان دیگری دارد؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420