لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 یا آیفون 6 پلاس ؛ کدام یک را دوست دارید ؟

آیفون 6 یا آیفون 6 پلاس ؛ کدام یک را دوست دارید ؟

امروز آیفون 6 و آیفون 6 پلاس شروع به پیش فروش شد و 19 سمپتامبر وارد بازار می شوند ، قبل از نهم سمپتامبر و معرفی آیفون6 این موضوع در بین نویسندگان به نوعی تبدیل به اعتیاد شده بود که تمامی جنبه های این دو مدل و حتی اپل واچ را پیش بینی کنند. این اولین باری بود که اپل محصولی را ارائه داد که قبلا تمامی ویژگی های آن به درستی حدس زده شده بود.

هنوز کامل مطمئن نیستیم که شرکت اپل می خواهد هر دو مدل آیفون 6 را عرضه کند یا اینکه فقط یه مدل کوچک تر را!زیرا خیلی وقت است که گفته شد در مسیر تولید مدل 5.5 اینچی چالش های زیادی وجود دارد. با اینکه مشخص نیست هر دو مدل باهم وارد بازار شوند امروز اپل برای هر دو دستگاه سفارش قبول می کند و مشتریان می توانند یکی را انتخاب کنند.

صحبت از انتخاب شد! کدام دسته از مشتریان موفق تر خواهند بود؟ کسانیکه مدل 4.7 اینچی را میخرند یا آن ها که روی به مدل 5.5 اینچی می آورند؟ یادتان هست سال گذشته اپل آیفون 5c و 5s را که عرضه کرد در بررسی ها مشخص شد چقدر این دو از جنبه های مختلف با هم متفاوت هستند؟ در ساختار هر دو دستگاه تفاوت های آشکاری دیده می شد. هنوز تفاوت ها و تشخیص برتری میان آیفون 6 و ایفون 6 پلاس مشخص نشده است.

قبلا سایت های مختلفی به شباهت های آن ها اشاره داشته اند مثلا سایت OIS نوشته که ظاهر کلی هر دو مانند آیپد ایر است و اشاره کرده که پردازنده ها و ساختار کلی این دو مدل تقریبا یکسان است.

نخستین تفاوت آشکار بین این دو مدل اندازه صفحه نمایش است که آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی و آیفون 6 پلاس 5.5 اینچی است. خب مشتریان هنگام خرید مسلما این نکته را مد نظر خواهند داشت! البته این را بدانید که برای اکثر آن ها قیمت نیز جز ملاک های مهم انتخاب محسوب می شود

iPhone-6-Plus.jpg

اما سوال ما این است که اگر بخواهیم بین یکی از این دو مدل انتخاب کنیم کدام بهتر است؟ شاید برخی از شما بگویید خب مسلما مدل گران تر یعنی 5.5 اینچی خیلی بهتر است اما در بخش زیر شرح یک نظرسنجی جهانی درباره این دو مدل را برای شما می نویسیم که امیدواریم مفید واقع شود:

من اگر بخواهم انتخابی داشته باشم آیفون6 را بر آیفون6 پلاس ترجیح می دهم، اما چرا؟

من زیاد از دیدن اینکه یکی تبلت دستش گرفته خوشم نمی آید و دوست دارم گوشی هوشمندم تا حدودی جمع و جور باشد. آیفون 6 پلاس از نظر اندازه باب میل من نیست و به نظر من باید یک فرق مشخصی بین تبلت و گوشی باشد. من زیاد حرف های اپل را در مورد این دو مدل نشنیده ام و هرچه به بیرون درز کرده از طرف بقیه سایت ها بوده است اما شنیدم از نظر دوربین در مدل بزرگ تر یک ویژگی جدیدی تحت عنوان تثبیت تصاویر و بهبود نور وجود دارد ولی من با موضوع تثبیت تصویری در مدل آیفون 5s ای که داشتم مشکلی را حس نکردم . خیلی از افراد می گویند صفحه نمایش بزرگ تر برای تماشای فیلم و کارهای متفرقه خیلی خوب است اما من یک تبلت دارم که تمام روز برای این کارها همراه من است و نیازی نمی بینم گوشی ام در آن حد بزرگ باشد.

البته این دلایل یک نفر برای انتخاب است و فقط یک دلیل ذهنی و شخصی است و  خیلی از افراد دیگر در این نظر سنجی شرکت کرده اند  که تا این لحظه نتایج نظر سنجی به شکل زیر است:

iPhone-6.jpg

 {module نظرسنجی }

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373