لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی کامل ساعت اپل Apple Watch/اپل واچ

معرفی کامل ساعت اپل Apple Watch/اپل واچ

بالاخره بعد از دوسال انتظار ساعت انقلابی اپل معرفی شد.

Apple-Watch.iPhone6.jpg

به گفته تیم کوک ساعت اپل “شخصی‌ترین” محصول ساخته شده توسط اپل است که البته در نسخه‌ای با طلای 18 عیار نیز عرضه خواهد شد. همچنین او گفت نمی‌شود رابط کاربری آیفون را کوچک کرد و بر روی مچ دست قرار داد. پیچی در کنار ساعت با نام Digital Crown قرار گرفته است که همچنین به عنوان دکمه Home نیز عمل می‌کند و المان اصلی برای کنترل و گردش بین اپ‌های ساعت اپل به شمار می‌رود. در صفحه خانگی تعدادی آیکن گرد مشاهده می‌شود که در واقع اپ‌های این ساعت هستند.

{media load=media,id=351,width=700px,align=center,display=inline}

 

صفحه نمایش ساعت اپل

Apple-Watch-Display-2.jpg

صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل با پوشش یاقوت کبود و لمسی است اما از یک نوع خاص: ساعت اپل می‌تواند تفاوت لمس و فشار را تشخیص دهد و در واقع به عنوان چیزی شبیه به راست کلیک عمل کند.

 

سنسورهای ساعت اپل

Apple-Watch-Fitness.jpg

یکی از خصوصیات منحصر به فرد Apple Watch چهار سنسوری است که در پشت بدنه آن دیده می شوند. اما این چهار سنسور چه وظیفه ای دارند و چگونه به ساعت اپل کمک می کنند که بتوانند پالس های قلبی و سایر اطلاعات سلامت کاربر را ردگیری کند؟

این چهار سنسور سنسورهای اینفرارد، سنسور نور مرئی LEDS به همراه دو سنسور تصویری هستند که با کمک هم می توانند ضربان قلب را تشخیص دهند. با کمک اطلاعات حاصل از این چهار سنسور، اپل می تواند مواردی قابل فهم از وضعیت ضربان قلب و حرکات فیزیکی ما در طول روز و شب را استخراج کند.

Apple-Watch-Sensors.jpg

اما اپل این چهار سنسور را تنها برای شناسایی ضربان قلب در ساعتش تعبیه نکرده است. در ساعت یک شتاب سنج داخلی نیز وجود دارد که حرکات ما را ثبت می کند. و از آنجا که ساعت به آیفون متصل است با کمک WiFi و GPS می توانیم از جایی که میرویم نیز آگاه شویم. بدین ترتیب تنها با استفاده از این ساعت و یک آیفون یک پکیج کامل از ابزارهای ردگیری وضع سلامت را به همراه خواهیم داشت که در کنار ردگیری اطلاعات، حتی می توانند میزان کالری مصرفی ما را نیز تخمین بزنند.

البته این سنسورها تنها برای ردگیری وضع سلامت ما در نظر گرفته نمی شوند. اپل برای جذابیت بخشی بیشتر امکانات دیگری نیز به بخش مانیتورینگ ضربان قلب اضافه کرده است. با کمک ساعت اپل می توان اطلاعات ثبت شده ضربان قلب را برای دوستانی ارسال کرد و بدین ترتیب دوستان ما به هنگام دریافت ضربان قلب مان لرزشی خفیف را در ساعت حس می کنند. این مساله اگر چه قابلیتی کاربردی به حساب نمی آید اما شاید بتواند به نوعی لحظاتی رمانتیک را برای کاربران Apple Watch بسازد.

apple-watch-health.jpg

 

شارژر بی سیم ساعت اپل

Aoole-Watch-Magsafe.jpg

همان‌طور که انتظار داشتیم اپل نیز از شارژ بی‌سیم برای ساعت خودش استفاده کرده است که یک روز کامل دوام باطری آن نیز هست.همچنین این شارژر با تکنولوژی Magsafe کار میکنم و بصورت مغناطیسی به دستگاه متصل میشود

 

نمایش هشدارها در ساعت اپل

Apple-Watch-Messages.jpg

وقتی اعلانی مانند یک پیامک دریافت می‌کنید ساعت با لرزش شما را آگاه می‌کند و می‌توانید آن را بالا آورده تا صفحه روشن شده و به آن پاسخ دهید. ساعت اپل به صورت خودکار پیام را آنالیز کرده و پاسخ‌های احتمالی مربوط را در اختیارتان می‌گذارد!

راه‌های دیگر پاسخ‌گویی شامل گفتار به نوشتار و همچنین ارسال شکلک‌های متحرک جدید اپلی است.

همچنین دستیار هوشمند سیری برای انجام فرمان‌ها و دستیابی به اطلاعات در خدمت شماست و حتی اپلیکیشن تصاویر نیز بر روی ساعت هوشمند اپل وجود دارد که می‌توانید سیل تصاویر را با پیچ کنار ساعت زوم و بزرگنمایی کنید.

 

اطلاعات بیشتر از ساعت اپل

دکمه پایین پیچ مربوط به قابلیتی به نام digital touch است که لیستی از دوستانتان با ساعت اپل را نمایش می‌دهد و می‌توانید برای آن‌ها نقاشی با انگشت کشیده و ارسال کنید! همچنین می‌توانید ضربان قلب خود را نیز ارسال کنید که به صورت لرزش برای دوستتان ارسال خواهد شد!

Apple-Watch-Phone.jpg

اپل کیت مخصوص توسعه‌دهندگان را با نام Watch Kit ارائه می‌کند تا تولیدکنندگان نرم‌افزار بتوانند محصولات سازگار با این ساعت را خلق کنند. به عنوان نمونه اپل نشان داد که ساعت هوشمند اپل می‌تواند به خودرو BMW متصل شود و اطلاعاتی از خودرو مانند بسته بودن یا باز بودن درب ماشین را در اختیار صاحب خودرور قرار دهد.

برای استفاده از ساعت اپل واچ باید حتما یک آیفون داشته باشید. 

 

سایز صفحه ساعت اپل

Apple-Watch-Sizes.jpg

ساعت‌هوشمند اپل در دو سایز ۱.۵ و ۱.۶۵ اینچی عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند از میان چندین رنگ و استایل مختلف گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند

ساعت اپل در سه نوع Apple Watch، Apple Watch Sport ورزشی و Apple Watch Edition با بدنه طلا عرضه خواهد شد و با آیفون‌های 5، 5سی، 5اس، 6 و 6 پلاس سازگار خواهد بود.

apple-Watch-Models.jpg

قیمت پایه ساعت اپل 349 دلار بوده و برای خرید آن باید تا زمستان امسال منتظر بمانید. به گفته اپل ساعت هوشمند این شرکت تعبیر مردم از ساعت را تغییر خواهد داد.

 

در پایین هم میتونید نمونه های از ساعت اپل با بندهای مختلف رو مشاهده کنید 🙂

 

اپل واچ نسخه سفارشی / Apple Watch Edition

Apple-watch-edition-2.jpg

 

apple-watch-edition.jpg

 

اپل واچ ورزشی / Apple Watch Sport

apple-watch-sport.jpg

 

Apple-Watch-Sport-2.jpg

 

 

اپل واچ / Apple Watch

 

Apple-watch-3.jpg

 

 

applewatch.jpg

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373