لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی شد

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی شد

همانطور که پیشبینی می شد، اپل در مراسم معرفی محصولات جدید اش آیفون ۶ را در دو سایز صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچ معرفی کرد. اما مدل بزرگتر با نام iPhone 6 Plus معرفی شد.

 

iPhone-6-Plus.jpg

باطری آیفون 6/6Plus

باتری آیفون ۶ نسبت به قبل هم قدرتمند تر شده و شما با این دستگاه می توانید تا ۱۴ ساعت مکالمه تحت شبکه مخابراتی ۳جی داشته باشید. همچنین این باتری تا ۱۰ روز به صورت Standby دوام خواهد آورد.

 

پردازنده آیفون 6 / 6Plus

همچنین در آیفون ۶، نسل بعدی چیپ حرکتی اپل، M8 استفاده شده که به کاربر تجربه بهتری در بازی ها و اپلیکیشن های مربوط به درک حرکت خواهد داد.

iPhone-6-CPU.jpg

پردازنده این دستگاه جدید و هوشمند مثل نسل قبل ۶۴ بیتی است اما پردازنده آن سریع‌تر از نوع A8 است که به گفته اپل تا ۱۳ درصد کوچکتر از پردازنده پیشین یعنی A7 است. فیل شیلر در جریان معرفی این پردازنده گفت که A8 تا ۲۵ درصد سریع‌تر در پردازش و تا ۵۰ درصد سریع‌تر در بخش گرافیک است. A8 طراحی شده تا آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس حداکثر قدرت را با کمترین گرما تجربه کنند.

 

دوربین آیفون 6/6Plus

آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶ می‌توانند ویدیو‌های ۱۰۸۰p را با نرخ فریم بر ثانیه ۳۰ یا ۶۰ ضبط کنند و حرکت آهسته آن‌ها تا ۲۴۰ فریم بر ثانیه انجام می‌شود.دوربین آیفون ۶ پلاس همچنین از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره جسته است.

iPhone-6-camera.jpg

صفحه نمایش آیفون 6 /6Plus

به سراغ دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند برویم؛ توانایی نمایش نسبت صفحه ۱۶:۹ همانطور که در آیفون 5S و آیفون 5C سال قبل وجود داشت. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ که ۱۸۵ درصد بیش‌تر از آیفون 5S سال پیش تعداد پیکسل در خود جای داده است (آیفون 5S تنها 1136 در ۶۴۰ پیکسل رزولوشن دارد). اپل نام این وضوح صفحه نمایش را Retina HD گذاشته است. همانطور که به خاطر داریدصفحه نمایش رتینا برای اولین بار در آیفون ۴ معرفی شد.

iPhone-6-Display.jpg

اپل همچنین ویژگی Apple Pay و NFC را به iOS 8 آورده است تا پرداخت‌های الکترونیک با گوشی‌های هوشمند این شرکت بتواند جایگزین‌ کارت‌های اعتباری موجود شود. این ویژگی با ذخیره کردن شماره کارت اعتباری درون اپلیکیشن Passbook کار خواهد کرد و اپل با تاکید ویژه می‌گوید اطلاعات این سیستم توسط هیچ خرده فروش و فروشگاهی قابل دسترس نخواهد بود. البته این ویژگی در ایران به نظر بدون کاربرد است.

 

iPhone-6-1.jpg

در آخر ذکر چند نکته در مورد آیفون ۵.۵ اینچی باقی مانده است: پردازنده کمکی این دستگاه M8 است و بهبود‌های زیادی نسبت به M7 که سال پیش در آیفون 5s دیدیم، داشته است. اپل می‌گوید این چیپ پردازشی می‌تواند تفاوت بین فعالیت‌های مختلف که شما انجام می‌دهید را متوجه شود (برای مثال می‌تواند تفاوت دوچرخه سواری با دویدن شما را تشخیص دهد) همچنین می‌تواند مقدار مسافرتی که انجام داده‌اید و مقدار ارتفاع را بفهمد. قطعا پردازنده M8 به کمک اپلکیشن HealthKit اپل خواهد رفت و در موراد طرز زندگی و تناسب اندام به کاربر کمک می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373