لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحقیق اپل در خصوص هک شدن اکانت های آی کلود هنرمندان هالیوود

تحقیق اپل در خصوص هک شدن اکانت های آی کلود هنرمندان هالیوود

در طی چند روز گذشته اخبار ناراحت کنندهای مبنی بر هک شدن گوشی بسیاری ازهنرمندان زن هالیوود و اتشار تصاویر خصوصی آنها منتشر شده است. از آنجاییکه یسیاری از این هنرمندان از گوشی آیفون استفاده میکردند بسیاری ضعف در سیستم امنیتی اپل و بطور خاص سرویس iCloud را دلیل این هک گسترده اعلام کردهاند. حال اپل بطور وسیع و فعال مشغول بررسی این مسئله و نحوه دسترسی این هکر به اطلاعات هنرمندان در iCloud است.

ناتالی کریس سخنگوی اپل در خصوص این موضوع گفت: برای ما حریم خصوصی کاربران بسیار مهم است و در حال حاضر نیز مشغول بررسی این موضوع هستیم. خبرگزاری Guardian گفتگویی با متخصصین مسئل امنیتی داشته است و این افراد عقیده دارند که این حمله بصورت گسترده بر روی اکانت iCloud هنرمندانی انجام گرفته است که تصاویر خصوصی خود را در آنجا ذخیره کردهاند.

گفته میشود ابزار این هک نرم افزاری در سایت Github بنام iBrute بوده است که با حدس پی در پی رمز عبور اکانت iCloud به رمز صحیح دست پیدا میکرده است. البته اپل دیروز این ایراد را برطرف کرد و در حال حاضر در صورتیکه این نرم افزار ۵ حدس اشتباه بزند اکانت شخص مورد نظر از سوی اپل قفل خواهد شد.

 

همچنین بسیاری از کارشناسان امنیتی نیز عقیده دارند که با سیستم تایید دو مرحلهای که اپل در مارس ۲۰۱۳ برای اکانت کاربران قرار داده است امکان نفوذ به آنها بسیار اندک میشود و به احتمال فراوان نقصی که در این سیستم وجود داشته است بهمراه رمز عبور انتخابی ضعبف از سوی هنرمندان دلیل این هک گسترده بود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420