لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال تولید مک بوک های نازک تر در اواخر سال 2014

احتمال تولید مک بوک های نازک تر در اواخر سال 2014

باتوجه به گزارش جدیدی درباره سایت خبری Digitimes اپل در اواخر سال جاری یا اوایل سال بعد یک مک بوک نازک تر عرضه می کند . با استناد به منابع زنجیره ای مربوط به اخبار اپل در تایوان ، تولید این مک بوک نازک تر از حالا آغاز شده است. اپل همچنین گزارش کرده که تا پایان سال جاری تولید مک بوک های 13 اینچی غیر رتینا را متوقف خواهد کرد.

طبق گزارشی که در ماه اخیر منتشر شد به علت تاخیر در عرضه چیپ های  Broadwell  توسط شرکت اینتل عرضه مک بوک 12 اینچی تا اواخر سال 2014 یا اوایل 2015 تاخیر خواهد داشت. گفته می شود این مک بوک به سری مک بوک های رتینا می پیوندد یا اینکه جانشین مک بوک ایر شده و در کنار مدل های 11 و 13 اینچی قرار می گیرد.

 

گزارشی که در ماه ژوئن منتشر شده بود ادعا می کرد در سه ماهه سوم سال 2014 این مک بوک وارد خط تولید خواهد شد، مک بوک 12 اینچی از نظر ظاهری کاملا مشابه مدل های 13 و 11 اینچی است اما اجزای داخلی آن از جمله پردازنده ها دچار تغییر شده اند و همچنین کمی نازک تر می باشد و صفحه نمایش آن نیز رتینا خواهد بود.

همچنین در طول سال نیز گزارش هایی توسط تحلیل گر KGI آقای مینگ چی کو منتشر شد ، مک بوک 12 اینچی مانند مدل های ایر بوده با این تفاوت که صفحه نمایش آن رتینا خواهد بود. طبق اطلاعات دقیق گذشته که منتشر شده است فن این دستگاه بهبود یافته تر است و در لای شیار های آن دکمه های کمتری طراحی شده است.

اگر اپل واقعا به دنبال این است که مک بوک جدید خود را تا اواخر سال 2014 معرفی کند باید رویدادی را ترتیب بدهد و نمی تواند این رویداد را قبل از تاریخ 9 سمپتامبر روز معرفی آیفون 6 که روز بزرگی برای شرکت اپل است برنامه ریزی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420