لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالا بردن سرعت آیفون 4 در سیستم عامل iOS7

بالا بردن سرعت آیفون 4 در سیستم عامل iOS7

قطعا اونایی که به iOS 7 آپدیت کردن با آیفون 4 به مشکل کندی برخورد کردن.

ما چند تا راه حل به شما پیشنهاد میکنیم تا بتونین آیفون ۴ خدمتون رو به جایگاه اولش برگردونین.

 

  1. به iOS 7.1 آپدیت کنین! این رو نمیشه به عنوان یک راه حل بیان کرد فقط میتوان گفت که چرا وقتی یه نسخه و نسل جدید تر از یه سیستم عامل وارد شده، از نسخه های قبلی استفاده کنیم؟ در iOS 7.1 سعی شده که از حداقل امکانات سخت افزاری ، حداکثر  امکانات نرم افزاری پدید آید.پس در اولین نکته، ما iOS 7.1 رو به شما پیشنهاد میکنیم.
  2. تصاویر پس زمینه زنده را غیر فعال کنین! یکی دیگه از قابلیت های جدید در iOS 7 ، تازه شدن و تغییر خودکار پس زمینه یا همون Back Ground  هست. اگر از دیوایس نسل جدید استفاده میکنین که این قابلیت میتونه برای شما لذت آفرین باشه ولی برای نسل قبلی ها ،نه تنها جالبی و لذتی نداره، بلکه با کند شدن رابط کاربری نیز روبه رو خواهند شد. پس زمینه های زنده(متحرک) میتونه یکی دیگه از عواملی باشه که باعث کندی سیستم عامل شه.
  3. شفافیت گرافیکی و حرکت آیکن ها را غیر فعال کنید. iOS به طور کلی یه سیستم عامل تمام گرافیکی محسوب میشه که با ارائه نسخه های جدید تر، این حس بیشتر به افراد القا میشه. طبیعتا هر کار گرافیکی ، نیازمند مقدار زیادی RAM هست. شما برای این که بتونین میزان RAM مورد نیاز برای اجرای iOS 7 را با میزان RAM موبایلتون سینک کنین ، نیازمند کاهش رزولیشن (تراکم پیکسلی موجود در کار گرافیکی) هستید. پس یک بار دیگه از نو دیوایس خود را تنظیم کنید.
  4. تنظم مجدد تمام تنظیمات و زبان مورد استفاده. همون طور که در راه حل قبلی اشاره شد، تنظیمات مجدد میتونه یه راه حل خوب برای کاهش لگ  و هنگ کردن ، در سیستم عامل شود. خب یه روش دیگه هم ، حذف تمام زبان ها به غیر از زبان دلخواه خودتون از روی موبایل است.این نکته رو با ذکر یه مثال بررسی میکنیم. فرض کنید که میخاین یه گیم رو دانلود کنین. از یه طرف نسخه اورجینال بازی هست و از طرفی هم نسخه های دیگر وجود داره که دارای حجم کمتریه. اگه شما از حجم کافی برخوردار باشین، طبیعتا نسخه اصلی را دریافت میکنین ، ولی در صورت کمبود حجم، دست به دامان نسخه های فرعی میشید. این مثال با راه حل پیشنهادی کاملا سنخیت داره. یعنی اگه از امکانات سخت افزاری کافی برخورد باشد که نیازی به دستکاری مشخصات نرم افزاری نیستید ولی اگه دیواستون نمیتونه RAM کافی برای زبان های دیگه رو برای شما فراهم کنه این نکته مخصوص شماست.
  5. سیستم عامل را بهینه کنید. همیشه بهینه سازی سیستم عامل در مواقع ضروری تنها راه نجاته! در ابتدا سعی کنید که اپلیکیشن های اضافی و اون هایی رو که لازم ندارین حذف کنید.در وحله دوم هم سعی کنین از اپلیکشن هایی مثل iCloud که مخصوص ذخیره سازی در فضای مجازی است استفاده کنید.

امیدوارم با این نکات گفته شده بتونین لذت استفاده از iOS 7 رو بچشید. اما همیشه تجربه بهترین راه حل ها رو در بر داره. شما چه راه حل هایی سراغ دارین؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت