لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید مکینتاش لایون شیر کوهی Mountain lion review

نسخه جدید مکینتاش لایون شیر کوهی Mountain lion review

 

مونتین لایون

 

اپل امروز نسخه دِولُپِر شیر کوهی(Mountain Lion) را عرضه کرد،این نسخه که نهمین نسخه از قوی ترین و تخصصی ترین سیستم عامل دنیا یا همان مکینتاش است ، نرم افزار های محبوب I.O.S را برای کاربران به ارمغان آورده است.شیر کوهی همچنین نرم افزارهای Game Center,Reminders,Notes,Messages,Share Sheets و Notification Center را به مک آورده است. به علاوه نرم افزار های Twitter و AirPlay Mirroring به این نسخه اضافه شده است.

نسخه پیش نمایش این سیستم عامل برای کاربران تخصصی اپل هم اکنون قابل استفاده است و کاربران معمولی مکینتاش میتوانند از اواخر تابستان ۲۰۱۲ این سیستم عامل را ازApp Store دانلود کنند.

در زیر، به اختصار به توضیح هر یک از نرم افزار های جدید این سیستم عامل میپردازیم.

 

ICloud in Mountain Lion :

سیستم آی کلود در شیر کوهی بیشتر از قبل به شما کمک خواهد کرد به این ترتیب که آی کلود یک بار اپل آی دی شما را میگیرد و پس از آن از ایمیل ها،برنامه روزانه،شماره تلفن ها و فایل های شما را بک آپ میگیرد ، بنابرین وقتی شما در مک خود فایلی اضافه یا کم و یا ویرایش میکنید این اتفاق در آیپد,آی فون و آیپاد تاچ  شما نیز رخ میدهد و برعکس.

مونتین لایون اپل

 

Messages :

این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای در اختیار شما میگزارد،به این ترتیب که میتوانید از طریق مک خود مانند آیپد,آی فون و آیپاد تاچ به تمام مک ها و iDevice ها به صورت رایگان و نامحدود پیام بزنید.

به علاوه شما میتوانید عکس ، فیلم ، فایل و شماره تلفن های خود را به گروهی از دوستان خود بفرستید.در آی مسیج سیستم تحویل پیام یا همان Dellivery هم فراهم شده است تا کاربر از رسیدن پیام یا فایل خود به مقصد مطمئن شود.از خصوصیات خوب دیگر این برنامه زمانی مشخص میشود که طرف مقابل شما در حال نوشتن پیام برای شما میباشد،این عمل روی صفحه مخصوص شما از طریق آیکون خاصی نشان داده میشود.
بهترین امکان آی مسیج این است که وقتی شما در حال چت کردن با از طریق مکینتاش خود هستید میتوانید به راحتی چت خود را ازطریق آیفون،آپد و یا آیپاد ادامه دهید بنابرین هیچ فرصتی را از دست نمیدهید.

مونتین لایون اپل

 

 

Reminders :

وقتی کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، Reminders به شما کمک میکند تا همه آنها را به موقع انجام دهید.

همه این اتفاقات در یک لیست ساده میباشد که برای یاداوری کردن هر موضوع به شما هشدار میدهد.هر برنامه ای را که انجام داده اید و یا از لیست کارهای روزانه تان حذف کرده اید با تیک دار کردن مشخص کنید تا این اتفاق در همه وسیله های قابل حمل شما مثل آیفون و آیپد شما رخ دهد.آی کلود به شما کمک میکند تا تمام یاداوری ها و یا کارهای روزانه خود را به صورت یکسان در تمام دیوایس های خود داشته باشید.

مونتین لایون اپل

Notes :

Notes در Mountain Lion برای هر چیزی که در ذهن شما قرار دارد طراحی شده است !
به چیز خاصی فکر میکنید ؟ آن را در Notes یادداشت کنید، با اضافه کردن عکسی به آن ارزشش را بیشتر کنید.فایلی مرتبط با آن دارید،بدون هیچ مشکلی همه آنها را در همین صفحه قرار دهید و به همین راحتی یادداشت های خود را اضافه ، کم کنید و یا در بین آنها دنبال یادداشت خاصی جستجو کنید.میتوانید از گزینه Share استفاده کنید تا آن را بین دوستان خود از طریق ایمیل یا آی مسیج به اشتراک بگزارید.

با قابلیت جابه جایی بدون دردسر یادداشت های خود را به دسکتاپ بکشید و یا در محلی که به آنها نیاز دارید نگهشان دارید.یادداشت ها نیز با iCloud کار میکنند پس نگران از دست دادن آنها نباشید زیرا بلافاصله پس از ساختن آنها iCloud آن هارا بین iDevice های شما به اشتراک میگزارد.

مونتین لایون

Notification Center :

تمام اتفاق های جدید مربوط به خودتان را در یک محل خاص از دسکتاپ خود ببینید !

قابلیت جدید مکینتاش ، مرکز خبرهاست،به نوعی که اگر شما ایمیل جدیدی دارید و یا درخواست دوستی برایتان آمده است و یا پیام دیدی از دوستان خود دارید و یا حتی کارهایی که برای روز خود برنامه ریزی کردید،توسط تَبی (tab) که در گوشه سمت راست بالای دسکتاپ قرار دارد به شما نشان داده میشود.

 

Share Sheets :

وقتی مطلب و یا موضوع جدیدی میبینید،حتی اگر عکس یا فیلم است آن را به اشتراک بگزارید.

گزینه “اشتراک” در سیستم عامل شیر کوهی را در بیشتر نرم افزارها مشاهده میکنید.این یک راه جدید و بسیار ساده برای به اشتراک گزاشتن فیلد های مورد علاقه بین دوستان است.

 

Twitter :

شیرکوهی این قابلیت را به شما میدهد که از داخل هر نرم افزاری به راحتی توییت کنید، عکس به اشتراک بگزارید و موقعیت جغرافیایی خود را به توییت اضافه کنید و وقتی کسی درباره شما توییت داده است و یا به شما پیام خصوصی داده است در مرکز خبری خود ببینید.

 

 
 
{jd_file file==136}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373