لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وقتی آیفون روشن نمی شود ! راه حل چیست؟

وقتی آیفون روشن نمی شود ! راه حل چیست؟

آموزش روشن کردن آیفون و آیپدی که روشن نمیشود : 

شاید برای شما هم این اتفاق زیاد افتاده باشد که یک روز صبح از خواب بیدار شده‌اید و در حالی که مشغول حاضر شدن برای رفتن به سرکارتان هستید ؛با صحنه دلخراش خاموش بودن گوشی مواجه میشوید و هر کاری هم که میکنید نمیتوانید آن را روشن کند . اگر این اتفاق تا به حال برای شما نیافتاده است ؛ ممکن است در آینده این اتفاق بیافتد . در ادامه با ما همراه باشید تا اگر گوشی دچار مشکل خیلی حاد نشده باشد آن را درست کنید:

  • اولین اقدامی که میکنید این است که باید از داشتن شارژ باطری ؛ اطمینان حاصل نمایید . یک ساعت گوشی را به شارژ بزنید و منتظر باشید . شاید باطری گوشی کاملا خالی شده است و نیاز به یک شوک دارد . 

 

  • گوشی را هارد ریست کنید . در این روش هیچ گونه اطلاعاتی از روی گوشی پاک نخواهد شد . در پست‌های گذشته این مورد آموزش داده شده است . با این حال ویدیوی آموزش هارد ریست کردن را ببینید . 

 

  • گوشی را ریستور کنید . این آخرین راه انجام نرم‌افزاری برای بالا آوردن گوشی میباشد . در این روش کلیه اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد . اما باید بدانید که با مراجعه به تعمیرکاران ؛ آن‌ها نیز همین کار را انجام میدهند . ابتدا گوشی را هارد ریست میکنند و سپس آن را در حالت DFU Mode ریستور میکنند . آموزش بردن گوشی به حالت DFU Mode را تماشا کنید : 

 

پس از اینکه گوشی به این حالت رفت ؛ باید ابتدا گوشی را به لپ‌تاپ و یا کامپیوتری وصل کنید که نرم‌افزار آیتونز بر روی آن باشد . سپس آخرین نسخه سیستم عامل iOS را با توجه به نوع گوشیتان از روی سایت ما دانلود کنید . در حال حاضر و در زمان نگارش این پست آخری ورژن آی او اس 11.2.5 است. بدیهی است که بعدا آی او اس آپدیت خواهد شد و نیاز به دانلود آن ورژن میباشید . نگران نباشید . تمامی ورژن‌های آی او اس در سایت موجود است . پس از دانلود آخرین ورژن آی او اس مربوطه ؛ به سربرگ Device در نرم‌افزار آیتونز بروید و با گرفتن دکمه Alt بر روی گزینه Restore کلیک کنید و آدرس فایل دانلود شده را به آن بدهید و منتظر باشید تا گوشی ریستور شود .

 

 

  • اگر با هیچ کدام از روش‌های بالا موفق به روشن کردن گوشی نشدید ؛ بهتر است آن را به یک مرکز مجاز تعمیرات گوشی ببرید و کار را به کاردان بسپارید .  

آخرین راه حل :

بخش سخت افزاری فروشگاه اپل NIC

میتوانید دستگاه خودتان را برای ما ارسال کنید تا بخش فنی ما کمکتان کند . بنابراین نگران  نباشید 🙂 . هیچ غصه نخورید 🙂 . ما کنار شما هستیم

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373