لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین خرید های اپل

جدیدترین خرید های اپل

گزارشات و شایعاتی جدیدی گویای این مطلب است که اپل قصد به دست‌آوردن مالکیت تمام و کمال شرکت بیتز الکترونیکز (Beats Electronics) و صاحب سرویس پخش موسیقی بیتز موزیک (Beats Music) را دارد. همانطور که میدانید(Beats Electronics) فعال در زمینه‌ی ساخت هدفون و موسیقی است. بر اساس خبر منتشرشده در فایناشنال تایمز (Financial Times) ٬در صورت عدم رخ‌دادن اتفاق خاصی در روند مذاکره، توافق نهایی به احتمال زیاد در هفته‌ی آینده صورت خواهد گرفت.

 179774-1280

گفته می‌شود اپل ۳.۲ میلیارد دلار برای خرید این شرکت پیشنهاد داده که گران‌ترین خرید اپل تا کنون به شمار می‌رود. تا قبل از این گران‌ترین خرید اپل مربوط به سال ۱۹۹۶ می‌شد که شرکت NeXT را به مبلغ ۴۰۴ میلیون دلار خریداری کرده بود. ظاهراً اپل ۱۵۰ میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد که برای خریدهای اینچنینی کاملاً پاسخگوست. تیم کوک اوایل سال میلادی جاری گفته بود که شرکت اپل با روی گشاده‌ای به سمت خریدهایی خواهد رفت که سودی برای شرکت به همراه داشته باشند.

در کنار تولید طیف وسیع و پرطرفداری از هدفون‌ها و اسپیکرهایی که در در حال حاضر در فروشگاه‌های اپل نیز فروخته می‌شوند٬ شرکت Beats به تازگی سرویس Beats Music خود را نیز راه‌اندازی کرد که از رقبای رده‌اول اسپاتیفای٬ پاندورا و سرویس رادیوی آیتونز محسوب می‌شود.

اپل و بیتس از سال ۲۰۱۳ که مدیر عامل بیتس جیمی لاوین (Jimmy Iovine) با تیم کوک و سایر عوامل اجرایی اپل برای گسترش روابط دیدار کرد همواره روابط نزدیکی با همدیگرداشتند.

 179390-1280

 

همچنین دیشب ویدیویی در صفحه فیسبوک تایریز (Tyrese) منتشر شده که در آن دکتر دیر(Dr. Dre) به طور ضمنی از توافقی بتا اپل صحبت به میان آورده.

در صورت توافق این قرارداد و بسته شدن آن احتمال میرود اپل از دکتر دیر(Dr. Dre) و جیمی لاوین (Jimmy Iovine) برای مدیریت این مجموعه همچنان استفاده کند.

 در گزارشی از وال استریت ژورنال آمده است:

“همزمان با فروش کمپانی تولید کننده ی هدفون Beats به شرکت اپل توسط Jimmy Lovine و همکارش ستاره ی رپ Dr.Dre طبق گزارشات دریافت شده این دو فرد به زودی جزو مدیران ارشد اپل در کوپرتینو خواهند شد.”

179405

علاوه بر این ها به گزارش انگجت (Engadget) اپل به تازگی رئیس بخش عکاسی دوربین لومیا در نوکیا به نام آری پارتینن (Ari Partinen) را به استخدام خود در آورده است. Partinen ماه ژوئن در اکانت توییتر خود نوشته بود که به تازگی دوره‌ی جدیدی را در کوپرتینو آغاز خواهد کرد، و بعدها نیز تأیید کرد که به شرکت اپل خواهد پیوست.

 مسئولیت‌های پارتینن در نوکیا شامل کار بر روی خصوصیات کیفیت تصاویر و تنظیم سطح ماژول دوربین، در کنار رسیدگی به تولید قطعات دوربین و کنترل کیفی می‌شود. همچنین پارتینن نوکیا ۸۰۸ PureView و نوکیا N۸ را که بخاطر قابلیت‌های بالای عکس‌برداریشان مورد توجه بوده‌اند به عنوان دستگاه‌هایی که بر رویشان کار کرده ذکر نموده است.

خبر استخدام Partinen به دنبال گزارش‌هایی منتشر شده است که در آن‌ها خبر از کارکردن اپل برای بهبود دوربین نسل بعدی آیفون با امکاناتی نظیر لرزش‌گیر اوپتیکال تصویر و سایر قابلیت‌هاست. نوکیا در طی چند سال اخیر به شدت بر روی بهبود دوربین دستگاه‌های خود تمرکز

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373