لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین آمار و ارقام از ای او اس 7.1

آخرین آمار و ارقام از ای او اس 7.1

چند روزی است که ای او اس 7.1 ارایه شده و حرف ها و اخبار زیادی پیرامون آن است. از جمله ی آنها عدم ارایه ی جیلبریک evad3rs برای این نسخه از ای او اس 7 است. evad3rs اعلام کرد بر روی نسخه ی evasi0n7 برای ای او اس 7.1 کار نخواهد کرد و قصد ارایه ی جیلبریک آن را ندارد.

خبر بعد مربوط با آمار میکس پنل (Mixpanel) از میزان مهاجرت کاربران به این نسخه جدید است. بر اساس چارت زیر که از 431,579,405 عدد ای دیواس تهیه شده نشان میدهد 30% از کل ای دیوایس ها از نسخه ی 7.1 ای او اس بهره می برند. بعد از آن 7.0.6 با 28% در رتبه ی بعدی قرار دارد. شما هم به 7.1 مهاجرت کرده اید؟ چرا؟

مهاجرت به 7.1

با کلیک بر روی عکس از جدید ترین آمار در این باره برخوردار شوید.

در این سایت امار دیدنی دیگری نیز وجود دارد کمی وقت بگذارید و از اید آمار و ارقام لذت ببرید.

و اما خبر بعدی مربوط به مهمترین خبر درباره ی ای او اس 7.1 است. اگر ساعت بازده برای شما احمیت دارد نگاهی به چارت زیر بیندازید.

بازده باتری در 7.1

این چارت توسط آرس تکنیکا (ArsTechnica) تهیه شده و بر اخبار ضد و نقیض در باره وضعیت بازده باتری در ای او اس 7.1 پایان میدهد. 

این سایت برای بررسی ، تمامی دستگاه ها را در حالتی که WiFi روشن است ، تست کرده . در اکثر نتایج میزان مصرف کمتر بوده است اما نه زیاد. اولین ای دیوایسی که بیشترین مصرف باتری را در ای او اس 7.1 داشت آیپد مینی نسل اول بود. این دیوایس همانطور که تصویر فوق می بینید در ای او اس 7.0.6 عدد ۵۷۶ را دارد در حالی که این عدد در ای او اس 7.1 به ۵۲۰ کاهش یافته. این مشکل را می توان در سخت افزار به کار رفته و یا خود دیوایس دانست. بهترین بازده را نیز ای پاد تاچ داشته و در ای او اس 7.0.6 عدد 370 را دارد در حالی که این عدد در ای او اس 7.1 به 383 افزایش یافته. همچنین این آمار برای دارندگان ایفو 5 خوشایند است.

و اما خبر آخر در رابطه با تغییر جدید 7.1 در خرید از اپ استور است. با این تغییر شما می توانید برای 15 دقیقه، بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات حساب کاربریتان خرید انجام دهید .

تغییرات ای او اس 7.1تغییرات ای او اس 7.1تغییرات ای او اس 7.1

البته همانطور که مشاهده میکنید، شما میتوانید برای امنیت بیشتر این قابلیت را غیر فعال کنبد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420