لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 6 چقدر خواهد بود؟

قیمت آیفون 6 چقدر خواهد بود؟

اندی هارگریوز (Andy Hargreaves) تحلیلگر از شرکت سرمایه گذاری پاسیفیک کرست  (Pacific Crest) قیمت آیفون آینده ی شرکت اپل را ۶۳۵ دلار  پیش بینی کرده است. او اعتقاد دارد اپل در پاییز امسال آیفون ۶ با صفحه ی ۴٫۷ اینچی وارد بازار می کند و برای آیفون های لاک،  قیمت ۲۹۹ دلار را  پیش بینی کرده است که ۱۰۰دلار بالاتر از قیمت فعلی آن است.

قیمت آیفون 6 چقدر خواهد بود؟

وی همچنین معتقد است در صورت معرفی شدن این آیفون با صفحه ی بزرگتر تعداد زیادی آن را خواهند خرید که با توجه به تخمین افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت آن میزان فروش اپل را بسیار افزایش خواهد داد.

هارگریوز می گوید مشتریان اپل دارای وضع مالی خوبی هستند و ۱۰۰ دلار اضافی برای آنان مشکلی ایجاد نمی کند وی به شکست در فروش آیفون 5 سی اشاره کرده و گفته است: مشتریان اپل ثابت کرده اند حاضرند ۱۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنند اما کالایی با کیفیت بالا دریافت کنند.

قیمت آیفون 6 چقدر خواهد بود؟

وی در گفته هایش به قیمت ۲۹۹ دلاری برای گوشی ۶ اینچی سامسونگ نوت (Note) اشاره کرده است و نتیجه گرفته که ایرادی ندارد اگر صفحه نمایش دیوایس بزرگتر شود و قیمت آن را نیز افزایش یابد. وی معتقد است اگر اپل، آیفون جدید خود را با صفحه ی ۴٫۷ اینچی ارائه کند جهش چشمگیری در سهام این شرکت رخ خواهد داد و الان بهترین زمان برای خرید سهام شرکت اپل می باشد

درباره ی سهام اپل (AAPLE) وی معتقد است ارزش سهام پس از ارایه ی محصول جدید افزایش خواهد یافت:

اگرچه خیلی از کارگزاران در ۲ سال گذشته سهام اپل را به خاطر ” عدم وجود خلاقیت” رو به پایین ارزیابی کرده اند؛ اما من مسیر رسیدن به موفقیت در تبلیغات محصول جدید را به صورت یک نمودار خطی نمی بینم. برعکس من احساس میکنم شرکت اپل از فرصت هایش به خوبی استفاده میکند و در بحث زمان بندی انتشار محصول بسیار با دقت عمل میکند و فقط وقتی محصول جدید خود را وارد بازار می کند که بداند آن محصول در فروش موفق خواهد بود”

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420