لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با AnyFont هر فونت دلخواه تان را بدون جیلبریک نصب کنید

با  AnyFont هر فونت دلخواه تان را بدون جیلبریک نصب کنید

هر فونت دلخواه که مورد نظرتان هست را بدون جیلبریک نصب کنید. اپلیکیشن AnyFont را مانند هر اپلیکیشن دیگر می‌توانید از اپ‌ استور دریافت کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که فونت‌های دلخواه خود را به طور سیستمی به گوشی اضافه کنید و در هر اپلیکیشنی که به شما اجازه‌ی دسترسی به فونت‌های سیستم‌عامل را می‌دهد (مانند Pages، Phonto و …) از آن‌ها استفاده کنید. اما این کار چگونه ممکن است؟ از طریق نصب پروفایل.

Anyfont-1

با خرید این اپ به قیمت ۱٫۹۹ دلار و نصب آن، شما قادر به بازکردن هر فونت با فرمت OTF و TTF بر روی آیفون و آیپد خود توسط اپ خواهید بود. این کار توسط ویژگی معمولِ Open In صورت می‌گیرد. این به این معنی است که شما می‌توانید فونت‌ها را به خودتان ایمیل کرده یا آن‌ها را در اکانت دراپ‌باکس خود قرار دهید و از آنجا اقدام به بازکردن آن‌ها با اپ AnyFont کنید. پس از ایمپورت فونت، بر روی آن تپ کنید تا نصب شود. در این مرحله یک پروفایل ساخته می‌شود که فونت در داخل آن قرار می‌گیرد. با نصب کردنِ پروفایل، فونت شما در سیستم نصب شده و به این ترتیب در تمامی اپلیکیشن‌ها قابل‌دسترسی می‌شود.

 Anyfont-3

نمونه‌های مشابه این پروفایل‌ها را زیاده دیده‌ایم. برای مثال اپلیکیشن Eye-Fi از این روش برای اتصال به Mobi کارت از طریق وای‌فای بدون نیاز به وارد کردن پسور استفاده می‌کند. درست است که این روش یک هک محسوب می‌شود، ولی یک نمونه‌ی بسیار هوشمندانه‌ای از هک است. شما می‌توانید به راحتی با پاک‌کردن این پروفایل‌های ساخته و نصب‌شده، اقدام به پاک‌کردن فونت‌ها کنید.

 مزایا

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و اگر درست فونت ها را نصب کنید به درستی کار می کند.

معایب

به شخصه مشکلی با این نرم افزار نداشتم ولی بعضی کاربران با برخی فونتها در نرم افزارها مشکل داشته اند، اگر می شد فونتها را مستقیما از روی سایتهای ارایه ی فونت به نرم افزار آدرس دهی کرد بهتر بود.

ارزش

با ۱،۹۹ دلار کار زیادی نمی شود کرد، ولی برای کسانی که به این فونتها نیازمند اند این نرم افزار زندگی را ساده تر میکند.

جمع بندی

اگر تا بحال با پیغام “font not recognized” در ایفون یا ایپد خود روبرو شده اید، این نرم افزار کوچک و کاربردی زندگی را برای شما ساده تر میکند. افزودن فونت ها بسیار ساده است و کاربرد انها در سیستم عامل ، انها را در اختیار اکثر نرم افزارها قرار میدهد. در ضمن هیچ نرم افزار مشابه این نیز در اپ استور وجود ندارد

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420