لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولات 2014 اپل در هاله ای از راز، ابهام و شایعه

محصولات 2014 اپل در هاله ای از راز، ابهام و شایعه

تمرکز اپل در فن آوری های پوشیدنی، ظاهرا چیزی فرا تر از حسگرهای حیاتی پزشکی و اسکن عنبیه است. بر مبنای سوابق و توانایی های دو مهندس جدید استخدام شده در پروژه ی ای واچ، گمانه زنی ها درباره ی فن آوریهای پوشیدنی اپل بسیار گسترده شده است. این دو مهندس در تولید فن آوری هایی مبنی بر تکنولوژی حسگرهای پزشکی و حسگرهای حیاتی و سلامت از طریق نظارت بر شیمی خون فعالیت داشته اند که عوامل شیمیایی خون را بدون دسترسی به خون برسی می کنند. از جمله ی این فن آوری ها می توان به لنز تولید شده توسط گوگل اشاره داشت که قند خون فرد را از طریق اشک چشم برسی و تحلیل میکند.

حالا احتمال استفاده از این فن آوری ها در ای واچ بیشتر است. بگذارید نیم نگاهی به توانایی های این دو مهندس داشته باشیم.

نانسی داگرتی (Nancy Dougherty)

Nancy-Dougherty

Nancy-Dougherty-LinkedIn-profile

از اعضای شرکت سانو، تولید کننده ی سخت افزار های اطلاعاتی

متخصص سنسور بیومتریک با درجه مهندسی برق از دانشگاه استنفورد

وی تولید کننده ی نوعی سخت افزار بسیار کوچک است که با چسباندن به بازو، بدون نیاز به سوزن عوامل شیمیایی خون را برسی می کند . این وسیله علاوه بر اندازه گیری قند و پتاسوم خون توان بررسی همه عوامل اساسی سوخت و ساز خون از جمله: سطح قند خون، عملکرد کلیه، و تعادل الکترولیتی را اندازه گیری می کند. قبل از پیوستن به سانو او در شرکت Proteus مشغول تولید دستگاه بلوتوث با توانایی مانیتور ضربان قلب، تنفس، حرکت و حرارت بوده.

 

نفر بعدی راوی ناراسیمهان (Ravi Narasimhan) است.

Ravi-Narasimhan

او نیز متخصص سنسور بیومتریک با درجه مهندسی برق از دانشگاه استنفورد

وی پیش از این در شرکت Vital Connect راییس بخش تحقیقات بوده و بر روی طرحی با عنوان “تکنولوژی بیوسنسور ها و الگوریتم ها برای نظارت بر فیزیولوژیکی از راه دور با دستگاه های پزشکی پوشیدنی” کار میکرده. وی در همین راستا تاکنون 40 اختراع ثبت کرده و 15 اختراع نیر در دست اقدام دارد. بسیاری از آنها حسگرهای مختلف پزشکی هستند، از جمله اختراع ثبت شده برای اندازه گیری تعداد تنفس و موقعیت بدن فرد در فضا.

خیز اپل برای تولید محصولی کاملا جدید

با این حساب میتوان حدس زد که اپل در حال بزرگ کردن تیم خود با بهترین و متفکر ترین افراد در زمینه ی حسگر های پزشکی پوشیدنی است تا یک پروژه ی بی مثال را در دستگاه های همراه رقم بزند. 

پس برای ای واچ نمی توان تنها به شایعات تکیه کرد و مطمعنا ای واچ دستگاهی فرا تر از شایعات و در حد و اندازه تیم کوک و اپل خواهد بود. علی الخصوص که حالا دو نفر از زبده ترین متخصصین بیومتریک و فن آوریهای پوشیدنی جهان در چپ و راست این پروژه 24 ماهه قرار داده شده اند.

بنا بر اخباری که در اطراف این پروژه قرار دارد احتمال میرود این طرح همچون طرح ای فون ، کل شرکت را دستخوش دگرگونی کند و اپل را به صطحی جدید از تولیدات وارد کند.اخیرا اساکسون (Isaacon) در CNBC گفته بود:حالا که پدر ای پاد (Tony Fadell) با پروژه ی “لانه ” به گوگل ملحق شده، امروز بزرگترین نو آوریها از گوگل سر در می آورد . تونی فادل جزوی از توان نو آورانه ی اپل است. اما حالا به عنوان قسمتی از قرارداد “لانه” به گوگل منتقل شده. اساکسون استیو جابز را بخاطر بر هم زدن تولیدات بازار بسیار دوست داشت و حالا درباره ی تیم کوک می گوید: حتما کوک از خودش می پرسد”حالا باید چطور بازار را به هم بریزم؟” با یک تلوزیون! یک ساعت! یا یک فن آوری پوشیدنی!.باید صبر کرد و دید، اپل چه دست آورد بزرگی را در 2014 ارایه میکند.

خیز اپل برای تولید محصولی کاملا جدید

کوک هم قبلا در باره یک اتفاق بزرگ در سال 2014 چیزهایی گفته بود.از جمله این جملات میتوان به چند مورد اشاره کرد .مثلا:

در یک ایمیل در مه پیش کوک گفته بود:

“ما برای 2014 پیش بینی هایی داریم، که شامل چند نقشه بزرگ می شود که حتما مشتریان از آنها خوششان خواهد آمد”

و یا در نیویورک تایمز گفته بود:

“ما هیچ وقت در باره ی برنامه های آینده شرکت صحبت نمی کنیم و آنها را مخفی نگه می داریم. این کار باعث می شود شما از دیدن محصولات جدید لذت بیشتری ببرید”

اظهارات عجیب کوک درباره ی محصولات 2014

شما چه فکر میکنید!!! اپل برای امسال چه در آستین دارد؟؟؟ یک گجت پوشیدنی! یک ست کامل تلوزیون! یک فبلت! یک ای پد بزرگ تر! یا نه، چیزی کاملا متفاوت از اینها!!!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373