لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته سوم آب و هوا

۱۰ برتر اپ استور در سال ۲۰۱۳ : دسته سوم آب و هوا

در ادامه ی معرفی برترین های اپ استور در سال 2013 ، گروه سوم نرم افزارها و دسته نرم افزار های آب و هوا می رسیم. در این سری  پستها قصد معرفی 10 نرم افزار برتر در 7 دسته مختلف را در سال 2013 را داریم. این نرم افزار ها به انتخاب سایت idownloadblog گزیده شده اند. لیست برترین های سایر دسته بندی ها را در انتهای پست قرار داده ام.

 

Yahoo Weather

Yahoo-Weather-photo-description

نرم افزار آب و هوا ی یاهو برای تمامی کاربران کاملا شناخته شده است و حالا که بروزرسانی برای نسخه ای او اس 7 را هم ارایه کرده ،بسیار زیباتر و کابردی تر شده . در صف نرم افزار های اب و هوا مطمعنا این نرم افزار در اول ایستاده. این نرم افزار زیبا و کاربردی را رایگان دریافت کنید.

 

Perfect Weather

Perfect-Weather

ظاهر نرم افزار گویا ی همه چیز است. بعضی نرم افزارها زیبا طراحی شده اند ولی اطلاعات چندانی ارایه نمی کنند و بعضی دیگر سرَشار از اعداد و ارقام اند اما کمتر کاربری از آنها چیزی متوجه می شود. این نرم افزار در میانه این دو حالت ، اطلاعات کاربردی و فراوانی را در عین زیبایی به کاربر ارایه می دهد. این نرم افزار را به 2.99 دریافت کنید .

 

Weather Line

Weather-Line

شاید همه برای اطلاع از آب و هوا ،علاقه ای به دیدن ابرهای بارانی یا خورشید درخشان کامپیوتری نداشته باشند. گاهی یک چارت یا یک نمودار چیزهای بیشتری را میتوتند بیان کند. اگر از این دسته کاربران نرم افزارهای آب و هوا هستید میتوانید این نرم افزار را با 2.99 دلار دریافت کنید .

 

Today Weather

Today-Weather

مسلما هرکسی با نگاه به بیرون میتواند بفهمد که هوا چطور است. سرد ، گرم، یا بارانی و برفی . اما حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در هوای بارانی از منزل خارج شوید ، ولی برای نهار عرق ریزان به خانه برگردید (این اتفاق در مشهد زیاد میافتد) .این نرم افزار هوای یک روز را ساده اما بسیار دقیق برای شما گزارش می کند. با 1.99 دلار کارشناس هواشناسی خود را استخدام کنید.

 

 Accuweather

Acuuweather 

اگر اهل مسافرت هستید و به شهر های کوچک و کمتر شناخته شده سفر میکنید این نرم افزار بسیاری از اطلاعات آب و هوا شهر ها را حتی کوچکترین ها را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار را رایگان دریافت کنید.

 

Shade

 Shade

اگر به اعلام وضعیت آب و هوا به صورت مختصر و مفید و خطی علاقه دارید، این برنامه مناسب با سلیقه ی شماست. این نرم افزار با گرافیک ساده و از رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی یا زرد برای هوای گرم تا طیف رنگهای ابی برای هوای سرد وضعیت هوا را به اطلاع می رساند. این نرم افزار به قیمت 1.99 دلار در ایتونز ارایه می شود.

 

Nice Weather 2

 Nice-Weather-2

این نرم افزار هم مثل نرم افزار قبلی است .با لمس قسمت های مختلف ریز اطلاعات مربوط را گزارش می دهد. اما این یکی رایگان است. همین الان دریافت و نصب کنید.

 

Weathertron

 Weathertron

اگر در بورس کار میکنید یا بازار ارز و طلا پس با بردار ها و گراف ها آشنایید. این نرم افزاری مناسب برای افرادی است که دایما با بردار ها و گراف سر و کار دارند. کل توضیحات لازم را درباره آب و هوا در روز های آینده و اطلاعات روز جاری به صورت ساعت به ساعت گزارش و پیش بینی میکند. این نرم افزار را به قیمت 99 سنت دریافت کنید .

 

Blue

 Blue

نرم افزاری دیگر برای علاقه مندان به اعلام وضعیت آب و هوا به صورت مختصر و مفید و خطی. این نرم افزار را با 99 سنت دریافت کنید .

 

NOAA Weather Radar

 NOAA-Radar

این نرم افزار توسط آژانس فدرال ایالات متحده تهیه شده و آب هوای کل جهان را بررسی و پیشبینی می کند. آنها از همه منابع در دسترس خود برای پیش بینی و پیگیری شرایط آب و هوایی، فعالیت های طوفان، کیفیت هوا، و … استفاده کرداند. این نرم افزار را رایگان دریافت کنید .

 

۱۰ بازی برتر ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر شبکه های اجتماعی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتراجرای موسیقی ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر بهره وری ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر سلامت و تناسب اندام ۲۰۱۳

۱۰ نرم افزار برتر عکاسی ۲۰۱۳

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373