لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین بازی ها و آپدیت های ارایه شده در هفته ای که گذشته

جدیدترین بازی ها و آپدیت های ارایه شده در هفته ای که گذشته

یکبار دیگر با بروزرسانی های هفته در خدمتتان هستیم.

این هفته البته چندان با دست پر نیامدیم، با توجه به تمرکز کلیه ی ارایه دهندگان بر روی فروش و نزدیک شدن به آخر سال میلادی حجم خبرها بیشتر بر روی هدایا و نحوه و میزان فروش شرکت ها و محصولات مختلف متمرکز شده.

در عین حال بروزرسانی ها و نرم افزارهای جدید چندان هم کم نیست.

طبق روال همیشه ابتدا ای او اس:

Readdle-PDF-Expert-5.0.1

نرم افزاری جدید برای مدیریت فایلهای PDF به نام PDF Expert for iPad این هفته ارایه شد. این نرم افزار توسط شرکت Readdle تهیه شده. از توانایی های این نرم افزار میتوان به حاشیه نویسی و هایلایت کردن متون اشاره کرد. همچنبن میتوانید به مطالب را در صورت نیاز مهر و امضا نمایید.این نرم افزار را به مبلغ ۹.۹۹ دلار میتوانید تهیه کنید.

Infuse-2

نرم افزار نمایش ویدیو Infuse 2 توان اجرای بسیاری از فایلهای تصویری و صوتی را دارد ، همچنین این نرم افزار میتواند فایلهای شما را با سایر دستگاههای اپل به اشتراک بگذارد. از پسوند های پشتیبانی شده ی این نرم افزار میتوان به: پسوند های صوتی AAC, AC3, FLAC, MP3 و OGG و در پسوندهای ویدیویی به 3GP, AVI, ASF, DVR-MS, FLV, M4V, MKV, MOV, MP4, OGM, OGV, WebM, WMV and WTV  و در زیرنویس نرم افزار توان رندر پسوندهایی چون  DVB, DVDsub, PGS, SSA/ASS, SRT, SUB, Timed Text, VobSub and XSUB را دارد.

از امروز شما میتوانید Infuse 2 را رایگان دریافت کنید.

و اما بازی ها

assassins-creed

کیش قاتل : دزدان دریای (Assassin’s Creed: Pirates) در این هفته ارایه شد . شما میتوانید این بازی را به قیمت ۴.۹۹ دلار آن را تهیه کنید.

band-stars

بازی ستاره های گروه (‘Band Stars’) از ارایه دهنده ی نینجای میوه ای (Fruit Ninja). این بازی در سبک شبیه سازی است که شما یک شخصیت را از گروه موسیقی انتخاب میکنید و او را آموزش میدهید تا گروه موسیقی شما در سطح جهان شناخته شود. این بازی را میتوانید رایگان دریافت کنید.

 2K-Drive

 بازی 2K Drive بروزرسانی شد. در این بروزرسانی خودروهای مرسدس بنز و چند خودروی دیگر در یک بسته به نام یورو کار ارایه شده. لیست ماشین های اضافه شده شامل Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe Black Series, Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive, McLaren MP4-12C GT3, McLaren F1 و  Land Rover Defender است.
این بازی را به مبلغ ۶.۹۹ دلار دریافت کنید.

Double-Dragon-Trilogy-Icon

بیلی و جیمی به ای او اس آمدند. قهرمانهای سری بازی های دابل دراگون (Double Dragon) بازگشتند تا لحظات مفرح و اکشن را با خود به ارمغان بیاورند. اگر این بازی را در میکرو و سگا به خاطر دارید حالا بر روی آی او اس به درگیری در خیابان ، جنگل و مغازه ها بپردازید. این بازی شامل هر سه سری بازی دابل دراگون در یک بسته است. خاطرات این بازی را با ۲.۹۹ دلار دوباره زنده کنید .

Card H bolter

چکش جنگی(Warhammer) جدید در راه است . اگر با این بازی آشنا نیستید باید گفت که این بازی در سبک اکشن استراتژیک ساخته شده. به نوعی که شما باید نیروهایتان را با هم و بر اساس یک استراتژی بر علیه نیروهای دشمن ساماندهی کنید. این بازی در تابستان ارایه خواهد شد.

خوب حالا نوبت او اس ایکس است.

Bartender-Featured-220x220

برای شروع یک نرم افزار مدیریت معرفی می کنم. نرم افزارمتصدی بار(Bartender) .این نرم افزار به سازماندهی نوار منوی برنامه ها شما می پردازد. این نرم افزار را میتوانید برای چهار هفته رایگان استفاده کنید. اگر برای شما کاربری بود آن را به قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید.

OS-X-Mavericks

ارایه سری بتا ۱۰.۹.۱ برای اعضای اپل کایر (AppleCare) . در این نسخه بتا چندین مشکل Gmail و mail برطرف شده .مشکلات ساید بار افاری نیز برطرف شده و چندین باگ نیز گرفته شده. حالا تا ارایه ی این سری به همه ی کاربران تنها یک قدم مانده.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373