لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا عاشق مکبوک ایر 11 اینچی شدم!!!

چرا عاشق مکبوک ایر 11 اینچی شدم!!!

مطلب زیر به قلم جف بنیامین (Jeff Benjamin) نویسنده‌ی سایت idownloadblog است:

مک بوک ایر 11 اینچی. دستگاهی که عاسقش خواهید شد
اگر مطالب قبلی من را تحت عنوان ” بیاید درباره ای او اس صحبت کنیم ” خوانده باشید ،پس می دانید که من کامپیوتر های زیاد تا بحال عوض کردم. در دو سال اخیر من یک ای مک ، مک بوک پرو ، یک ای مک دیگر ،یک مک بوک ایر، یک مک بوک پرو رتینا و باز یک مک بوک ایر داشتم.ممکن است جنون به حساب نیاید، ولی باید اعتراف کنم خیلی هم نشانه سلامت نیست.
اما بالاخره به ثبات رسیدم، بله، من یک دستگاه مناسب پیدا کردم. و آن دستگاه یک مک بوک ایر 11 اینچی است.با توجه به پردازنده‌ی هاسول ، باطری این دستگاه بازده طولانی دارد. این دستگاه یک کامپیوتر کاملا مناسب برای من است (به گفته من اطمینان داشته باشید). این کامپیوتر برای شما هم عالی خواهد بود، فقط شما هنوز این موضوع را باور ندارید.

سه نکته مهم

یک کامپیوتر خوب باید توان انجام کارهای ما را داشته باشد. نه تنها نوشتن متن یا وبلاگ بلکه کارهای واقعا درست و حسابی. دارم از ویرایش عکس و فیلم صحبت می‌کنم و حتی کمی هم بازی. همچنین صحبت از طراحی‌های گرافیکی و طراحی وب سایت و کار با پادکست است. این مک بوک ایر 11 اینچی تمام این کارها را به صورتی خارق‌العاده و باور نکردنی انجام می‌دهد.
قابلیت حمل و نقل یکی دیگر از قابلیت‌ها مهم برای من است ، که ممکن است برای شما هم همین طور باشد. هیچ دستگاهی از یک مک بوک ایر 11 اینچی قابل حمل تر نیست. قصد ندارم به اندازه و وزن روی کاغذ اشاره کنم، کافی است فقط یک بار مک بوک ایر را در دست گرفته باشید، متوجه منظور من می‌شوید. نمی‌توانید کامپیوتری از این بهتر پیدا کنید ، خواه اپل باشد یا برندی دیگر.

آخرین اولویت من ، مقدار زمان بازده باطری است.البته در یک کامپیوتر رو میزی این موضوع مطرح نیست ولی در لپ‌تاپ‌هایی که اخیرا ارایه می‌شوند این موضوع بسیار با اهمیت است. عمر باطری می‌تواند کلا نظر شما را نسبت به یک دستگاه عوض کند. از وقتی که لپ‌تاپ‌ها پا به عرصه وجود گذاشته اند این اولین باری است که احساس می‌کنم می‌توانم آزادانه هر کجا دوست دارم با لپ‌تاپم بروم، چون وقتی که کاملا شارژ باشد به راحتی 9 ساعت روشن خواهد ماند.

مک بوک ایر 11 اینچی
با چیزهایی که تا به حال گفته شد پس یک مک بوک ایر 11 اینچی یک دستگاه عالی است!!! اما داستان چیزی فراتر از عمر باطری ، توان کار و یا وزن واندازه ی دستگاه است. اندازه‌ی صفحه کلید و ترک پد هم مسایل کم اهمیتی نیست. کسانی که زمان زیادی با دستگاه کار می‌کنند به این نکته اهمیت می‌دهند.
این روزها داشتن یک کامپیوتر کامل در این اندازه‌ی کوچک احساس قهرمانان کارتون‌ها را به انسان القا می‌کند. به عنوان کسی که به تازگی کار با پادکست را شروع کرده، این دستگاه عالی به نظر می‌رسد. نه تنها از نظر قدرت بلکه کار با صفحه کلید نیز بسیار کم سرو صدا است.

ایا با این دستگاه می‌شود کارهای درست و حسابی انجام داد!!!

من همیشه این جمله در ذهنم بود و با آن دست و پنجه نرم می‌کردم. اما باید بدانید که من با این لب تاپ کارهای واقعا درست و حسابی انجام می‌دهم، مثلا این مطلب را با همین دستگاه نوشته‌ام. همچنین من رو این دستگاه کارهای گرافیکی انجام می‌دهم و یا ویدیوها ی فاینال کات را رندر می‌کنم و نهایتا ساعت‌ها پادکست می‌کنم. و هرکدام از این امور بدون اتصال به شارژر انجام می‌شود.

 

مک بوک ایر 11 اینچی. لب تاپی برای تمام فصول

 

شما با هر دستگاهی می‌توانید کارهای درست و حسابی انجام دهید. به شرط آن که دستگاهی مناسب با کار انتخاب کرده باشید. تا به حال من روی مک بوک ایر 11 اینچی کاری را ندیده‌ام که از توان آن خارج باشد، بلکه احساس می‌کنم با این توان جابجایی فوق‌العاده کارهایم بیشتر و سریع‌تر انجام می‌شود. هرچند مثل یک دستگاه با صفحه قول آسای 27 اینچی و پر از برنامه های متنوع نیست ، ولی مک بوک ایر مثل پیشنهاد یک آپارتمان نقلی و زیبا در مرکز شهر است که من را مجبور می‌کند ، انتخاب کنم که چه چیزهایی از اهمیت بیشتری برخودار است.
من هنوز نتوانستم کاری را پیدا کنم که وقتی بخواهم آن را روی مک بوک ایر ام انجام دهم ،بگویم: “نه ، این کار رو انجام نمیده. این دستگاه مناسب این کار نیست”. هنوز پیش نیامده و پیش هم نخواهد آمد. من فکر می‌کنم مک بوک ایر دستگاهی عالی است. علی‌الخصوص 11 اینچی آن. این دستگاه همه‌ی نکات مهم را دریک توازن عالی ، دارا است.

اگر تا بحال برای خرید آن تصمیم نگرفته‌اید، خود را از کار با یکی از بهترین کامپیوتر های دنیا محروم نکنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373