لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین بازی ها و آپدیت های ارایه شده در هفته ای که گذشته

جدیدترین بازی ها و آپدیت های ارایه شده در هفته ای که گذشته

جدیدترین بازی ها ، نرم افزار ها و بروز رسانی ها در هفته ی گذشته .

طبق روال همیشه ابتدا نرم افزار های ای او اس:

iOS-7-App-Store

بروز شدن اپ استور

نرم افزار اپ استور هم با تغییر بروز شد. این تغییرات شامل اضافه شدن ویدیو برای معرفی نرم افزارها و توان اصلاح اشتباهات املایی در جستجو میباشد. حالا شما میتوانید راحتتر به دنبال خواسته های خود جستجو کنید و اطلاعات بیشتری درباره ی اپ دانلودی خود داشته باشید.

Boxie بروز شده

نرم افزار باکسی (Boxie) رایگان شد.

برای کاربران دراپ باکس (Dropbox) این نرم افزار بسیار کاربردی است . این هفته این نرم افزار در اپ استور رایگان شد.

iTranslate ای ترانسلیت

نرم افزار مترجم ای ترانسلیت (iTranslate) برای ای او اس 7 بهینه شد.

این نرم افزار توان ترجمه ی 70 زبان مخنلف دنیا را دارد. این نرم افزار میتواند با گوش دادن به صدا، متن خوانده شده را ترجمه کند و با سیری نیز هماهنگ شده. شما میتوانیدiTranslate را رایگان دریافت کنید.

tweetbot

بروز شدن نرم افزار تویت بوت (Tweetbot)

در آخرین بروزرسانی نرم افزار تویت بوت (Tweetbot) این نرم افزار به توانایی هایی همچون قالب شب، سوئیچینگ حساب کاربری سریع / دوباره سفارش و … تجهیز شده

برای ایفون و ایپاد 2.99 دلار

ایپد 2.99 دلار 

مک 19.99 دلار

1password

نرم افزار وان پسورد(1Password) با نصف قیمت

کاربرپسند ترین نرم افزار مدیریت رمزعبور ایفون و ایپد، وان پسورد(1Password) با نصف قیمت ارایه شد. شما میتوانید با استفاده از این فرست این نرم افزار را با قیمت یسیار مناسب را به قیمن 9.99 دلار دریافت کنید.

 mega

نرم افزار (Mega launches) برای ای او اس

سال پیش وقتی ایالات متحده دستور به بسته شدن سایت کلود استوریج داد همه را شوکه کرد. این سایت که هفتمین سایت کلیک خور اینترنت بود اجازه ی ذخیره و اشتراک برای فایل های حجیم را می داد. حالا بعد از یک سال این سایت با اندک تغییری دوباره راه اندازی شده و سطوح امنیتی بالاتر رفته و حجم در اختیار کاربران به 50 گیگابایت رسیده و نرم افزاری برای کاربران ای او اس که میخواهند از این خدمات استفاده کنند در اپ استور رایگان قرار داده شده.

Google-4.5.1

+ Google بروز شد

گوگل + با افزودن توانای تهیه ی پشتیبان با وضوح کامل از عکس / ویدئو، اشتراک گذاری مکان، ترجمه های آنلاین و … بروزشد. این بروزرسانی برای ایفون و ایپد است.

skydrive-3

SkyDrive برای ای او اس 7 بازطراحی شد

در این بازطراحی ظاهر نرم افزار تغییر کرده ، چندین باگ برطرف شده و… شما میتوانید SkyDrive را رایگان دریافت کنید.

Boxer-Icon

Boxer بروز شد

سرانجام باکسر با Evernote یکپارچه سازی شد و از ایپد نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار توان میزبانی از چندین پست الکترونیک را دارد. قیمت Boxer همیشه 4.99 دلار بوده، اما برای مدت کوتاهی میتوانید ان را از اپ استور به 0.99 دلار دریافت کنید.

خوب بعد از لیست بلند بالای نرم افزار های ای او اس به بخش بازی ها می رسیم.

 Sky-Knight

بازی Sky Knight

یک بازی به سبک هوا پیکای آتاری و در گیری های هوایی دو بعدی قدیمی با توان افزایش توانایی ها. این بازی زیبا را میتوانید با 1.99 دلار دریافت کنید.

 نینجا دست و پا چلفتی

بلاخره نینجا دست و پا چلفتی به اپ استور امریکا آمد

در این بازی شما باید یک نینجا را اموزش دهید، پرتاب کنید، او را غلغلک دهید، و حتی به بالن ببندید. هر کاری بکنید تا نینجا دست و پا چلفتی ماهرتر شود،.میتوانید این بازی را رایگان دریافت کنید.

 بازی ندای وظیفه : تیم تهاجم

بازی ندای وظیفه : تیم تهاجم (Call Of Duty: Strike Team)

بازی ندای وظیفه : تیم تهاجم (Call Of Duty: Strike Team) در هفته گذشته ارایه شد . این بازی از فن اوری دسته بازی ای او اس 7 پشتیبانی می کند و دو حالت بازی جدید(Time Attack و Atlas Mountains) نیز اظافه شده. این بازی را به قیمت 6.99 دلار دریافت کنید .

Crash-Drive-2

بازی Crash Drive 2

یک بازی رانندگی و درگیری جدید. ممکن است شما بازی های با گرافیک بالا را دوست داشته باشید. ولی این کیفیت گرافیکی نیست که یک بازی را دوست داشتنی می کند ،بلکه هیجان است. در این بازی شما مبلغی را دریافت و ماشین خود را تجهیز میکنید و به جنگ سایر ماشینها میروید. چهار زمین بازی بسیار بزرگ برای درگیری وجود دارد. نکته جالب رایگان بودن آن است. همین الان آن را ار اپ استور دریافت کنید .

 xcom  enemy unknown

XCOM: Enemy Unknown را نیم بها بخرید

برای مدت محدودی بازی XCOM: Enemy Unknown نیم بها ارایه میشود. پیشنهاد میکنم این فرست را از دست ندهید و ان را به قیمت 9.99 دلدر دریافت کنید.

ffiv

بعد از مدتها Final Fantasy IV به ای او اس امد

حالا دیگر هفت سال است که جنگ تمام شده و بسر پادشاه سسیل و ملکه رزا جوانی شده. حالا نوبت ماجرا جویی های پرنس سئودور است. اگر از دوست داران فاینال فانتزی هستید حتما خوشحال شدید . این بازی را با قیمت 15.99 دلار دریافت کنید.

real-racing

دومین بروزرسانی برای فراری در Real Racing 3

با اینکه کمتر از یک ماه پیش برای این بازی بروزرسانی ارایه شده بود ولی یک بار دیگر در یک بسته جدید شامل خودروهای جدید از فرراری و پیست های جدید این بروزرسانی ارایه شد. شما میتوانید نسخه 1.5 را از اپ استور دریافت نمایید.

خوب بخش ای او اس به پایان رسید. حالا نوبت مکینتاش شده.

بروز رسانی های مکینتاش رو با چند نرم افزار شروع میکنیم:

اظافه شدن جستجو به صورت صوتی به گوگل

حالا می توانید با گفتن کلمه ی ‘OK Google’ از گوگل بخواهید تا برای شما جستجو کند. شما میتوانید این افزونه را برای گوگل کروم دریافت کنید. این افزونه توانایی های دیگر نیز دارد . برای پیدا کردن ظانها تلاش کنید و در همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

OK-Google

Yoink

نرم افزار کشیدن وانداختن (drag and drop) یوینک (Yoink)

گاهی جابجا کردن چند فایل در صفحات مختلف بسار دشوار می شود. این نرم افزار به شما کمک میکند این کار را به راحت ترین روش ممکن آن را انجام دهید.این نرم افزار را به قیمت 3.99 دلار دریافت کنید

ScreenFLow

نرم افزار ضبط صفحه نمایش ScreenFlow 4.5 ارایه شد

نرم افزار ضبط صفحه نمایش ScreenFlow 4.5 با تغییرات بسیار و برطرف شدن  مشکلات زیادی ارایه شد.

کسانی که نسخه 2 و 3 این نرم افزار را دارند میتوانند با پرداخت 22 دلار بخ نسخه 4.5 بروزرسانی کنند و کاربران نسخه 4 میتوانند رایگان به نسخه 4.5 سفر کنند.شما میتوانید این نرم افزار را به قیمت 99 دلار دریافت کنید.

xcom

و در آخر یک بازی برای مک

بازی The Bureau – XCOM Declassified برای مک ارایه شد

بازی The Bureau – XCOM Declassified ب صورت سوم شخص تیر اندازی است . محیطی شبیه به مافیا 2 دار ولی دشمنان شما موجودات فضایی هستند و شما نیز به صلاح هایی خاص مجهز شده اید. این بازی برای کارت های گرافیک ATI ارایه نشده و به قیمت 34.99 دلار و حجم 12.25 میتوانید دریافت کنید

 

امیدوارم از این بسته بروز رسانی کمال استفاده را ببرید و بنده را برای تاخیر در ارایه آن ببخشید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420