لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از اپل چه خبر: اخبار جدید ،شایعات جدید

از اپل چه خبر: اخبار جدید ،شایعات جدید

ابتدا با اخبار درباره ی شرکت اپل و کارکنان اپل و تازه های اپل در دنیای it شروع میکنیم

jump2

اپل صحفه ای با عنوان “زندگی روی ایپد” را منتشر کرد

اپل صحفه ای با عنوان “زندگی روی ایپد” را برای ارایه ی بهترین داستان ها درباره تاثیر ایپد بر زندگی افراد خاص منتشر کرد.

شش داستان بر روی این صفحه مشاهده میشود و در هر یک ایپد با کاربردی کاملا متفاوت از دیگری، به کار گرفته شده تا به انجام امور کاربران خود به بهترین نحو ممکن، کمک کند.

پیشنهاد میکنم به این صفحه سری بزنید و از تصاویر و داستانهای آن لذت ببرید.

آنجلا آرندتس نفر چهام بین بازرگانان

فورچون گزارش کرد : رئیس خرده فروشی اپل، آنجلا آرندتس نفر چهام در بین بازرگانان بزرگ سال

بنا بر گزارشی که امروز در مجله ی فورچون منتشر شد ، آنجلا آرندتس (که تازه در اپل با سمت مدیر خرده فروشی شروع به فعالیت کرده) نفر چهام در بین بازرگانان بزرگ سال است.

فبلا نیز برای شما از توانایی ها و شغلهای سابق ایشان نوشته بودیم.

apple campus2

ساخت دفتر جدید اپل وارد فاز اجرایی میشود

شهرداری کاپرتینو به اپل برای شروع ساخت دفتر جدیدش مجوز داد. اورین ماهونی (Orrin Mahoney) شهردار کاپرتینو سه شنبه گذشته چراغ سبز برای ساخت “پردیس 2″(Campus 2) دفتر جدید اپل در این شهر را روشن کرد.ماهونی گفت: “ما مشتاق دیدن این رخدادیم ، بروید دست به کار شوید .” پیش از این نیز شما را در جریان جزییات بیشتری از این پروژه گذاشته بودیم. سفینه ی استیو جابز

apple-lens-flare1

کپی کردن هزینه هایی دارد: پرداخت 290 میلیون دلار توسط سامسونگ به اپل

خوب این هم خبری برای دوست داران سامسونگ. طی حکم داداگاه برای دادخواست اپل ، سامسونگ باید 290 میلیون دلار به اپل برای خسارت های وارده به این شرکت از طرف محصولات سامسونگ و نقض قوانین ثبت اختراع  بپردازد. در تابستان حکمی با مبلغی کمتر برای همین پرونده صادر شده بود اما هر دو طرف از این حکم ناراضی بودند. اپل در پیامی اظهار داشته : این موضوع اصلا درباره ی پول یا حق ثبت اختراع نیست. بلکه درباره پشتکار و تلاش برای اختراع چیزی است که مردم عاشق آن باشند. در حالی که این غیر ممکن است کسی بر روی این عشق و پشتکار بر چسب قیمت بزند ،ولی ما از هیئت منصفه سپاز گذاریم که به سامسونگ فهماند “کپی کردن هزنه هایی دارد”  اپل برای بهار اینده پرونده ی دیگری را علیه سامسونگ به دادگاه خواهد فرستاد.

Liquid-Metal

اقدامات اپل برای 5 اختراع ثبت شده جدید مربوط به فلزات مایع (Liquidmetal) و چاپ 3D.

چهارشنبه ی گذشته ،دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده از ثبت 5 اختراع مربوط به فلزات مایع توسط اپل برای استفاده در محصولات جدید خبر داد. اولین بار اپل در سال 2010 برای کشوهای سیم کارت از این فناوری استفاده کرد. آلیاژهای فلزات مایع ساختار مولکولی متفاوت نسبت به فلزات سنتی از خود نشان می دهند، که تولید ماده ای سخت تر و قوی تر را ممکن می کند در نتیجه قالبگیری را به شکلی منحصر به فرد، با دوام ، نازک و مناسب برای دستگاه های تلفن همراه می سازد .در عین حال استفاده از این فن آوری هزینه های تولید را پایین می آورد. البته با توجه به گفته ی یکی از مقامات بلند پایه اپل این تغییرات 2 تا 4 سال اینده در اپل دیده خواهند شد  .

 

و اما بازار داغ شایعات 

ساخت یک مدل ابتدایی برای ایفون 6 با صفحه 4/9 اینچی

جایی نیست که درباره ی اندازی گوشی موبایل بعدی اپل شایعه نباشد. اخیرا سایت چینی CTECH بنا بر گذارش منابع ناشناس خود از تولید یک مدل ابتدایی برای ایفون 6 با صفحه 4/9 اینچی خبر داده. خوب چرا که نه !!! شاید بهتر باشد اپل در هر اندازه ای محصولی را داشته باشد. از آنجا که اپل هیچوقت این شایعات را نفی یا تایید نمیکند ،پس فعلا تنها کاری که از دست ما ساخنه است چسبیدن به مدل های چهار اینچی امتحان شده و قابل اعتماد فعلی است.

 

ایپد 12/9 اینچی 

شایعه ی تولید نمایشگرهای 12/9 اینچی برای ایپد ، توسط شرکتهای تولید کننده ی ملزومات اپل این روزها در بسیار از سایت ها دیده میشود. چند روز پیش این خبر از یک سایت کره ای شنیده شد و اعلام شده برای ابتدای سال 2014 این محصول تولید خواهد شد. این اولین بار نیست که این خبر به گوش میرسد . حال آنکه اپل اشتیاق خود را برای تولید ایپدهایی بزرگتر با توانایی کامپیوتر های رومیزی اعلام داشته.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373