لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صفحه نمایش اپل واچ های آینده ، دایره ای خواهند شد

صفحه نمایش اپل واچ های آینده ، دایره ای خواهند شد

اپل واچ :

بر خلاف انتظارات اولیه کاربران هنگام رونمایی از اولین اپل واچ، اپل این محصول را با طراحی دایره‌ای عرضه نکرد و بجای آن، از سبک مربعی استفاده کرد. حال براساس شایعات جدید، به نظر می‌رسد که نسل بعدی اپل واچ که احتمالا در کنار آیفون 8 رونمایی خواهد شد، از صفحه نمایشی دایره‌ای برخوردار شود.
اپل واچ نسل اول و حالا اپل واچ سری 2، هردو از یک طراحی یکسان برخوردار هستند که انگار شبیه به یک آیفونی است که فاقد دکمه هوم بوده و بر روی مچ دست شما بسته شده است! با وجود اینکه این سبک از ساعت‌های هوشمند یعنی ساعت‌های مربعی، هواداران زیادی دارد، اما به نظر میاید که بیشتر کاربران به دنبال صفحه‌ نمایش‌های دوار هستند. موتو 360، هواوی واچ و گیر اس 3 از محصولات رقیب اپل واچ هستند که از صفحه نمایش دایره‌ای برخوردارند و اگر به جدیدترین ساعت‌های هر شرکت نگاه کنیم، این تنها اپل است که از صفحه‌ نمایش‌های مکعبی استفاده می‌کند. حال براساس پتنت ثبت شده از سوی اپل در ماه جوئن سال 2015، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد اپل واچ را با صفحه نمایشی دایره‌ای روانه بازار کند. با وجود اینکه اپل، محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا را در اختیار دارد، اما تب و تاب این بازار نسبت به اوایل کاهش داشته و اپل برای بهبود این وضعیت، احتمالا می‌خواهد تغییرات عمده‌ای را ایجاد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373